Una vintena d’hotelers
Esbroncades a Revilla quan anava a vacunar-se contra la Covid
Uns 20 hotelers han increpat aquest dimarts el president de Cantàbria, Miguel Ángel Revilla, a la seva arribada i sortida del centre de salut d’El Astillero, on estava citat a les 12 hores per vacunar-se contra el coronavirus. El president ha sigut rebut per aquest grup d’hotelers amb esbroncades i crits de «fora» un dia després que la Conselleria de Sanitat decidís tornar a tancar l’interior de l’hostaleria per l’augment de la incidència de la Covid i l’ocupació a les unitats de cures intensives (uci).
Els hotelers han increpat el president a la seva arribada al centre de salut, que ha realitzat uns metres a peu des d’on ha deixat aparcat el vehicle. Així, han cridat frases com ‘Ens enviaràs a la ruïna’, ’¿On són les ajudes?, ‘Demostra que l’hostaleria és la culpable’ i ‘Viva Ayuso’.
De la mateixa manera, a la sortida del centre, després de rebre la vacuna, Revilla ha saludat i ha parlat amb alguns veïns que també estaven citats per vacunar-se. No obstant, a l’hora de realitzar les declaracions a la premsa, els hotelers han tornat a increpar el president a crits i amb insults com ‘pocavergonya’, ‘impresentable’, ‘caradura’ i ‘populista’.
Notícies relacionadesRevilla els ha demanat 10 minuts perquè la premsa pogués «fer la seva feina» i els ha proposat parlar amb ells després de les declaracions, però sense èxit, ja que han continuat cridant, amb acusacions com ‘Passareu a la història com el Govern que va destrossar l’hostaleria’, i davant d’això el president ha respost ‘No ho crec’, i reclamacions com ‘¿On és la vacuna dels hotelers?’ i ‘Revilla dimissió’.
«15 persones no poden espatllar un acte», ha lamentat Revilla, que, no obstant, i davant la impossibilitat de poder fer-se escoltar per la premsa a causa dels crits dels hotelers, s’ha hagut de cancel·lar i la convocatòria s’ha posposat a les 13 hores al Govern.
- Novetats en el format RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- incident als voltants de l’estadi Detinguda la dona que va atropellar 15 aficionats de l’Espanyol
- Seguretat Social El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- Radiografia d’un campió La Lliga de la revolució de Flick
- Treballadors de la DGAIA van alertar el 2023 del risc en les fugues de menors
- Col·loqui de Diario de Noticias i Prensa Ibérica Illa: «Fomentar l’eusquera o el català no és anar contra el castellà, és protegir el patrimoni de tothom»
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Pacte amb els Comuns El Govern tindrà en marxa el registre de grans propietaris de vivendes a l’octubre
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- Succés Un home de 41 anys, ingressat a l'UCI en estat greu després de l'atropellament massiu a Cornellà