Manuel Valls: «Després de pensar-lo molt, vaig votar Salvador Illa el 14-F»
Argumenta que «el seu discurs era l’única alternativa a l’independentisme»

zentauroepp47270475 barcelona 08 03 2019 manuel valls valls presenta a maria luz190309121831 /
L’exprimer ministre francès i regidor de Barcelona pel Canvi a l’Ajuntament de Barcelona, Manuel Valls, ha admès en una entrevista a ‘La Vanguardia’ que en les eleccions catalanes del 14 de febrer va votar el candidat del PSC a la Generalitat, Salvador Illa. «Després de pensar-lo molt vaig votar Salvador Illa», confessa.
Un vot al partit socialista que Valls va donar malgrat factors que no el convencien. Així, revela que va votar Illa «malgrat les ambigüitats del PSC durant el procés, malgrat l’alt preu que estem pagant per la seva coalició de govern amb Podem i de l’insofrible de les seves cessions a Bildu i a ERC». ¿Per què va votar per ell, llavors? «El seu discurs era l’única alternativa a l’independentisme», rebla.
En l’entrevista, Valls també es refereix a la debacle de Ciutadans, partit en el qual ell va iniciar la seva carrera política a Barcelona. «Estic molt trist pel que ha passat, es van equivocar». I sobre si va votar Eva Parera, la seva mà dreta en el consistori i número 3 a les les llistes del PP per Barcelona, el dirigent admet que no, malgrat valorar la voluntat d’obertura del PP: «El PP ha mirat d’obrir-se a personalitats com Lorena Roldán, i Eva, però mai he votat conservador», diu.
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- CONGRÉS Els socis salven Sánchez de comparèixer
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Científics desmenteixen el mite dels 10.000 passos al dia: aquest és el número real
- Obituari Adéu a Eusebio Poncela, l'actor al límit d''Arrebato' i 'La llei del desig'
- Els comptes del 2026 ERC i Comuns amenacen d’endarrerir la negociació dels pressupostos d’Illa
- ÒBIT Mor l’actor Eusebio Poncela als 79 anys
- Polèmica als EUA Els pares d’un adolescent que es va suïcidar després de parlar amb ChatGPT denuncien OpenAI i Sam Altman