¿Del 14-F al 30-M?
La fiscalia recolza la suspensió de l’ajornament electoral a Catalunya

BARCELONA 10 11 2019 Politica Elecciones generales 10N - ambiente electoral gente votando Acampada y colegio electoral de la universitat UB presencia policial mossos d esquadra FOTO de FERRAN NADEU /
La fiscalia s’ha pronunciat a favor de les mesures cautelars que van frenar el decret d’ajornament de les eleccions catalanes i, per tant, recolza que es mantinguin els comicis el 14 de febrer. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) va paralitzar aquest dimarts de manera provisional el decret que suspenia el 14-F i va sol·licitar a la fiscalia i a la Generalitat que s’hi pronunciessin.
Temes:
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos