Crisi de Govern
Carolina Darias es perfila com a recanvi d’Illa al capdavant de Sanitat
La seva vacant en el Ministeri de Política Territorial la passaria a ocupar Miquel Iceta
carolina-darias
La renúncia de Miquel Iceta en favor de Salvador Illa per encapçalar la candidatura del PSC a les eleccions al Parlament del 14-F comportarà previsiblement una petita modificació en el Govern de Pedro Sánchez. Una possibilitat que guanya força a la Moncloa és que l’actual ministra de Política Territorial, Carolina Darias, passi a dirigir la cartera de Sanitat, i que la seva vacant sigui ocupada pel mateix Iceta.
El president del Govern i líder del PSOE, Pedro Sánchez, sempre ha volgut tenir el primer secretari del PSC a prop. Iceta va ser dels pocs barons que va mantenir el seu recolzament a Sánchez quan aquest es va veure obligat a dimitir, i també després, durant la seva acarnissada batalla amb Susana Díaz en les primàries.
Política Territorial és un ministeri que va dirigir en el primer govern de Sánchez una altra representant del PSC, Meritxell Batet, actual presidenta del Congrés. Darias, d’altra banda, ha seguit molt de prop la crisi sanitària, al participar amb Illa en el Consell Interterritorial de Salut.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- A Los Angeles Moren el director Rob Reiner i la seva dona, Michele Singer, apunyalats a casa seva, a Los Angeles
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
