EL SAQUEIG A L'AUDITORI BARCELONÍ
Montull, traslladat per segona vegada de la presó a un hospital
L'ex número dos del Palau de la Música va ser evacuat dissabte d'urgència per una hemorràgia digestiva
El juliol passat, el reu va haver de ser traslladat a un centre sanitari després d'haver patit un ictus

zentauroepp53848995 pla mitj de perfil de jordi montull acompanyat de la sev200622185039 /
L’ex número dos del Palau de la Música Jordi Montull va ser traslladat dissabte des de la presó de Brians 2 (Sant Esteve de Sesrovires), on compleix condemna pel saqueig de l’entitat cultural i finançament il·legal de CDC, a l’hospital penitenciari de Terrassa a causa d’una hemorràgia digestiva. És la segona vegada en tres mesos i mig que el que va ser responsable financer de l’auditori barceloní és evacuat d’urgència des de la presó. Al juliol, va ser conduït al mateix centre sanitari després de patir un ictus.
Montull va entrar el 22 de juny a la presó de Brians 2, dies després que l’Audiència de Barcelona ordenés el seu ingrés a presó per complir la pena de set anys i mig de presó que se li va imposar pel desviament de fons del Palau. Els altres dos empresonats van ser l’expresident de l’auditori, Fèlix Millet, a qui li va imposar 9 anys i 8 mesos de presó, i Daniel Osàcar, extresorer de Convergència, condemnat a una pena menor, tot i que aquest últim ja està en tercer grau penitenciari o de semillibertat.
REVISIÓ DE GRAU
La revisió de grau de Millet i Montull, que estan en segon grau penitenciari o règim tancat, no es produirà, en principi, fins al mes de gener. L’exnumero dos del Palau ha patit diversos contratemps de salut a la presó, com ara desmais, al patir problemes de circulació i del cor. L’entorn de Montull tem que el seu estat general empitjori.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»