EL LABERINT CATALÀ
El Consell per la República crida a «preparar la confrontació amb l'Estat»
Comín demana «aclarir» els continguts d'aquest enfrontament «pacífic»

zentauroepp53989956 consella200704164348 /
El Consell per la República, una de les entitats impulsades per Carles Puigdemont, ha fet aquest dissabte una crida als ciutadans a «preparar-se per «culminar el procés iniciat l’1 d’octubre».
En una reunió a Perpinyà en la qual han participat l’expresident, així com els exconsellers Toni Comín i Clara Ponsatí, els membres del consell de govern d’aquesta plataforma s’han reunit i han aprovat recolzar aquesta «confrontació» amb l’Estat. El seu vicepresident, Comín, ha deixat clar que aquesta confrontació serà «pacífica», però ha considerat «molt important aclarir els continguts i les condicions d’aquesta confrontació», informa ACN.
«Ens hem de preparar des de totes les lliçons que hem après des de l’1-O», ha afirmat.
Aplicació mòbil
El vicepresident del Consell per la República ha revelatge que també s’ha aprovat la creació d’una aplicació per poder votar digitalment.
Aquesta app està destinada als 90.000 associats al Consell per la República amb l’objectiu que puguin disposar d’una «identitat digital ciutadana» i això els permeti participar en consultes de qüestions d’àmbit intern.
Durant la roda de premsa, Comín no s’ha pronunciat en cap moment sobre la fragmentació que pateix l’espai postconvergent, amb la irrupció d’una nova formació, el Partit Nacionalista Català (PNC), i l’anunci per part de Puigdemont de la creació d’una altra força que estaria desvinculada del PDECat.
- Testimoni D’un casament secret amb una catalana a un matrimoni concertat al Pakistan: «He assumit que no em tornaré a enamorar»
- Reinvenció d’una icona La multimilionària reforma de l’hotel Arts
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- Catàstrofe mediambiental La gestió forestal, clau per evitar els incendis a Euskadi
- Entrada en servei El nou carril bus de la B-23 arriba des d’avui fins a la Diagonal de Barcelona
- Òbit Mor Verónica Echegui als 42 anys
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Continuen les complicacions Un incendi a la catenària de l’estació de Calafell interromp la circulació entre Sant Vicenç de Calders i Vilanova
- Famosos ¡Ja és oficial! Lamine Yamal confirma la seva relació amb Nicki Nicole amb aquesta foto