EL LABERINT CATALÀ
El Consell per la República crida a «preparar la confrontació amb l'Estat»
Comín demana «aclarir» els continguts d'aquest enfrontament «pacífic»
zentauroepp53989956 consella200704164348 /
El Consell per la República, una de les entitats impulsades per Carles Puigdemont, ha fet aquest dissabte una crida als ciutadans a «preparar-se per «culminar el procés iniciat l’1 d’octubre».
En una reunió a Perpinyà en la qual han participat l’expresident, així com els exconsellers Toni Comín i Clara Ponsatí, els membres del consell de govern d’aquesta plataforma s’han reunit i han aprovat recolzar aquesta «confrontació» amb l’Estat. El seu vicepresident, Comín, ha deixat clar que aquesta confrontació serà «pacífica», però ha considerat «molt important aclarir els continguts i les condicions d’aquesta confrontació», informa ACN.
«Ens hem de preparar des de totes les lliçons que hem après des de l’1-O», ha afirmat.
Aplicació mòbil
El vicepresident del Consell per la República ha revelatge que també s’ha aprovat la creació d’una aplicació per poder votar digitalment.
Aquesta app està destinada als 90.000 associats al Consell per la República amb l’objectiu que puguin disposar d’una «identitat digital ciutadana» i això els permeti participar en consultes de qüestions d’àmbit intern.
Durant la roda de premsa, Comín no s’ha pronunciat en cap moment sobre la fragmentació que pateix l’espai postconvergent, amb la irrupció d’una nova formació, el Partit Nacionalista Català (PNC), i l’anunci per part de Puigdemont de la creació d’una altra força que estaria desvinculada del PDECat.
- Investigació del CSIC i Vall d'Hebron Una nova estratègia amb llum elimina cèl·lules tumorals resistents en models de càncer de mama
- Investigació de l'Hospital del Mar Descoberta una nova via per desenvolupar fàrmacs contra el càncer sense tants efectes secundaris
- iAhorro ¿Comprar una casa sense tocar els teus estalvis? Les noves fórmules dels bancs per finançar un habitatge
- Alerta sanitària La República Democràtica del Congo eleva a més de 500 els casos sospitosos i a 131 les morts pel brot d’Ebola
- Bàsquet Els possibles substituts de Xavi Pascual al Barça de bàsquet: Ibon Navarro, Vassilis Spanoulis...
