defensa del pare del seu fill
La mare d'Iglesias titlla Álvarez de Toledo de «marquesa de pacotilla»
Luisa Turrión ha carregat contra la «llengua bífida» de la portaveu del Grup Popular que va anomenar «terrorista» a Javier Iglesias Peláez
«Va ser i és un home de bé i lluitador contra qualsevol forma de feixisme», escriu en el seu compte d'una xarxa social

zentauroepp53333051 el vicepresidente tercero pablo iglesias durante el pleno 200508094101 /
Luisa Turrión, mare del vicepresident de Drets Socials, Pablo Iglesias, ha sortit aquest dimecres en defensa del pare del seu fill, Javier Iglesias Peláez, després que la portaveu del Grup Popular, Cayetana Álvarez de Toledo, el qualifiqués de «terrorista» i ha carregat contra ella al·ludint a la seva «llengua bífida» i titllant-la de «marquesa de pacotilla».
A través d’un missatge en el seu compte de Twitter, recollit per Europa Press, Turrión subratlla que el pare del també líder de Podem «va ser i és un home de bé i lluitador contra qualsevol forma de feixisme».
Durant el tens debat que han mantingut aquest dimecres en el Ple del Congrés, la dirigent popular ha afirmat que Iglesias és «fill d’un terrorista», al·legant que el pare del vicepresident va militar en el Front Revolucionari Antifeixista i Patriota (FRAP), un grup armat comunista que va actuar en el tardofranquisme i durant la Transició.
«A aquesta aristocràcia pertany vostè, a la del crim polític», ha sentenciat la portaveu del PP, que ha evidenciat el seu enuig pel fet que Iglesias s’adrecés a ella diverses vegades dient «senyora marquesa». El vicepresident l’ha avisat que recomanaria al seu progenitor que emprengués accions legals contra ella perquè acabava de cometre un delicte.
«Ser fill i companya de Javier Iglesias és un honor que la llengua bífida d’una marquesa de pacotilla no entela», ha rematat la mare del vicepresident en el seu missatge en defensa del que va ser el seu company.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat