53.167 vots
Pablo Iglesias, reelegit secretari general de Podem amb el 92% de suport
La llista 'Un Podem amb tu', que encapçala el vicepresident del Govern, obté el recolzament majoritari dels votants
pablo-iglesias
Pablo Iglesias ha sigut reelegit secretari general de Podem amb un suport del 92,2% de les persones inscrites que han participat en la Tercera Assemblea Estatal de l'organització. En concret, Iglesias, que encapçalava la llista 'Un Podem amb tu', ha obtingut 53.167 vots, mentre que l'altre candidat que es presentava a la secretaria general, Fernando Barredo, s'ha quedat en el 7,8% (4.503 vots).
En total, en aquestes votacions telemàtiques han participat 59.201 inscrits i inscrites, la mateixa xifra de les últimes primàries al Congrés. Amb Iglesias, han sigut elegides les 89 persones de la seva llista per conformar el Consell Ciutadà Estatal.
El líder de Podem ha reaccionat així a les xarxes socials:
Gracias a todos los inscritos e inscritas que habéis participado en la 3a Asamblea de @PODEMOS. Es un honor recibir vuestro apoyo. Enhorabuena a los nuevos miembros del Consejo Ciudadano y del Comité de Garantías. Vamos a dejarnos la piel para seguir demostrando que sí se puede.
— Pablo Iglesias 🔻 (@PabloIglesias) 21 de mayo de 2020
- "Els comunicadors en ciència no hem d’espantar, però pinta malament"
- Mari Carme Òrrit Pires: Una bagenca a l’ull de l’huracà del drama dels desapareguts
- Ràbia i desconcert per la pallissa a un menor a Sant Joan de Vilatorrada: "Tant de bo no fos real, sinó intel·ligència artificial"
- Aparca sobre la vorera i acaba detingut per portar droga al cotxe
- Reforç de la línia La freqüència de la L1 del metro de Barcelona continua sent més baixa que la del 2022 malgrat el gran augment d’usuaris
