Condemnen Josep Bou a una multa de 180 euros per maltractament físic a una persona que el va increpar
El denunciant va al·legar que el regidor del PP de Barcelona el va agafar pel coll
josep-bou /
El jutjat d’instrucció número 29 de Barcelona ha condemnat el regidor del PPC a l’ajuntament Josep Bou a pagar una multa de 180 euros per un delicte lleu de maltractament físic a una persona que el va increpar el 15 de setembre.
Bou participava en una processó que entrava a la catedral amb motiu de les festes de la Mercè. Un home, col·laborador habitual del centre de culte, va veure que la banda de música tocava un himne que li va semblar marcial i va protestar dient que «només els falta la cabra» i que «amb aquest ritme no poden entrar a la catedral».
Bou es va girar molest, i com que l’home interrompia el pas, li va ordenar que marxés. Com que no li va fer cas, el va agafar pel coll i va intentar apartar-lo, fins que va arribar la Guàrdia Urbana. L’home va ser atès al CUAP Peracamps, on se li va diagnosticar una «contusió al coll per compressió». La fiscalia demanava l’absolució de Bou.
- Afectacions a la mobilitat Marató de Barcelona 2026: talls de trànsit, carrers afectats i canvis en el transport públic el 15 de març
- Eleccions al FC Barcelona Tebas desmenteix Xavi: "LaLiga no va autoritzar absolutament res ni tenia l'OK per al tema de Messi"
- Educació Va deixar l’escola per cuidar la seva família: la història de Lola, la dona de 92 anys que ha tornat a classe
- Incertesa internacional La guerra de l’Iran eleva la llista de països als quals Exteriors recomana no viatjar a l’Orient Pròxim i als països àrabs
- Successos Un lladre 'Ventafocs' assalta una botiga de roba a Sant Andreu i el detenen per deixar-s'hi un guant a dins
