primícia sobre el Síndic de Greuges
Ciutadans demana la destitució de Ribó després que Anticorrupció l'hagi acusat
EL PERIÓDICO explica en primícia que el fiscal creu que va cometre delicte a l'acceptar la invitació d'un corrupte per veure la final de la Champions Barça-Juventus
jregue47430736 grafcat5950 barcelona espa a 20 03 2019 el s ndic de g190903204533 /
La líder de Cs a Catalunya, Lorena Roldán, ha afirmat que el síndic de Greuges, Rafael Ribó, no pot seguir «ni un dia més al capdavant de la Sindicatura», i ha assegurat que s’ha posat en contacte amb la resta de l’oposició per demanar-ne la destitució. A més, Cs ha registrat una sol·licitud que demana a Ribó comparèixer al ple del Parlament «perquè doni la cara», ha avançat la dirigent del partit en un apunt a Twitter recollit aquest divendres per Europa Press.
Ho ha dit després que Anticorrupció hagi sol·licitat a l’Audiència Nacional que iniciï els tràmits per investigar per presumpte suborn impropi Ribó, que va viatjar a la final de la Champions del 2015 amb investigats en el conegut com a cas del 3%.
Segons informa en primícia EL PERIÓDICO, la Fiscalia considera que el Síndic de Greuges de Catalunya va poder cometre un delicte de suborn impropi, segons ho ha comunicat al jutge de l’Audiència Nacional, José de la Mata.
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
