reivindicacions del partit
Revilla mantindrà el pacte amb el PSOE si respecta els compromisos amb Cantàbria
El secretari general del PRC assegura que no ha «tingut ni un minut d'insomni» pel seu 'no' a la investidura

revilla
El PRC exigirà al PSOE que respecti l’«autoritat» del president de Cantàbria i que defensi els compromisos que l’Estat va firmar amb la regió perquè continuï la coalició que els dos partits van subscriure després de les eleccions autonòmiques per governar la comunitat autònoma.
En una roda de premsa, que s’ha prolongat més d’una hora, el líder regionalista i president cantàbric, Miguel Ángel Revilla, ha sigut taxatiu respecte a les dues reivindicacions que exigirà el PRC al PSOE dins de la comissió de seguiment del pacte que van firmar després de les eleccions autonòmiques, que espera que es convoqui «abans d’una setmana».
Notícies relacionadesRevilla ha definit com a «sainet» el que ha viscut aquests dies després de l’avís del PSOE que el pacte de Govern estava trencat si el PRC votava ‘no’ a la investidura de Pedro Sánchez com a president, però ha assegurat que no ha «tingut ni un minut d’insomni», perquè l’estabilitat de Cantàbria «no perilla gens ni mica».
I, per això, ha asseverat que el PSOE ha de respectar la figura del president de Cantàbria i la seva «autoritat» i ser «al costat» del PRC «sense fissures» per reivindicar davant del Govern central els compromisos que va firmar a la regió. «Si això no es fa, no hi pot haver Govern, i nosaltres no diem avui una cosa i demà una altra», ha advertit
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- Entendre-hi més Aeroports: l’hora de l’enlairament