cap al 10-N
Arrimadas veu marge per a un acord amb el PSOE i el PP mentre Sánchez no tanqui el seu pacte amb ERC
La portaveu de la formació taronja ha presentat les bases per explorar un eventual acord d'investidura
La portaveu de Ciutadans, Inés Arrimadas, veu encara marge per a un acord «constitucionalista» entre el PSOE, el PP i Ciutadans mentre el candidat a la investidura, el socialista Pedro Sánchez, no tanqui un pacte amb ERC que garanteixi la posada en marxa del Govern de coalició entre el PSOE i Unides Podem.
En roda de premsa al Congrés dels Diputats després de la seva reunió amb Sánchez, Arrimadas ha remarcat que és a Sánchez a qui correspon obrir la porta a aquesta opció i ha advertit que si decidís explorar-la, al PP li seria molt difícil rebutjar aquesta negociació. La trobada amb Sánchez ha versat, segons ha explicat Arrimadas, en les bases que Ciutadans li ha presentat per explorar un eventual acord d’investidura i legislatura en cas que Sánchez trenqui el seu preacord amb Unides Podem.
Aquestes bases, a més d’exigir el compromís que tots els grans acords, des de la investidura alsPressupostos Generals de l’Estat, inclouen un pacte nacional per l’educació, la promesa de no apujar impostos a les classes treballadores i una reforma de la llei electoral per imposar un mínim de percentatge de vots per entrar al Congrés dels Diputats.
- Addicció als estupefaents Nitazens: així és la potent droga molt més perillosa que el fentanil que ja ha provocat una mort a Espanya
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Potatges Recepta de potatge de cigrons amb espinacs i patates: un guisat casolà fàcil, econòmic i molt reconfortant
- ETS fa que el Palau Sant Jordi canti en eusquera
- De nena inadoptable a fundadora d’Israel
