ZAMARRÓN TÉ 73 ANYS
El diputat de més edat: «Estic coix, com la resta del Parlament, uns invàlids i els altres coixos»
Presideix la sessió constitutiva de la Cambra baixa
zentauroepp51193785 barbas191203110944 /
El diputat de més edat del Parlament, el socialista burgalès Agustín Javier Zamarrón Moreno, de 73 anys, ha advertit aquest dimarts que al Congrés dels Diputats uns parlamentaris estan «coixos» com ell i altres «invàlids».
«Estic coix, com la resta del Parlament, uns invàlids i altres coixos», ha assenyalat als mitjans de comunicació abans d’assistir a la reunió interna del Grup Parlamentari Socialista en què intervé a porta tancada el president del Govern en funcions i líder de PSOE, Pedro Sánchez.
Com a diputat de més edat, Zamarrón Moreno presideix la sessió constitutiva de la Cambra baixa, en la qual es tornarà a elegir la socialista Meritxell Batet com a presidenta del Congrés i es votarà la resta de membres de la Mesa del Congrés.
- Revisió ambiental al Govern Catalunya avança en renovables i ZBE però encalla en la llei de residus
- EL FUTUR DE LA MOBILITAT A BCN La llei del taxi es posa en mans de vuit ponents
- COMPTES MUNICIPALS Collboni aconsegueix que el pressupost entri en vigor l’1 de gener
- ELS RIGORS DE L’HIVERN Cinc dies de pluja omplen els pantans catalans al 82%
- TRANSPORT El metro culmina el seu centenari amb un viatge virtual a Diagonal
