A TERRASSA
Un jutge investiga la presumpta agressió d'una mestra a una alumna per haver pintat la bandera espanyola
El jutjat ha obert unes diligències i ha requerit la fiscalia perquè informi quin delicte es podria haver comès
terrassa
Un jutjat de Terrassa està investigant la suposada agressió d’una mestra a una alumna de l’escola Font de l’Alba d’aquesta localitat per haver pintat una bandera espanyola en un dibuix escolar. El Jutjat d’Instrucció número 2 va incoar unes diligències el 9 de juliol i ho va traslladar a la fiscalia perquè informés quin il·lícit penal considera que havia de seguir la investigació. El jutge espera aquesta resposta per decidir els pròxims passos. La Conselleria d’Educació va encarregar un informe sobre aquest assumpte.
La menor va acudir amb els seus pares a urgències del’Hospital de Terrassa el dilluns 17 de juny amb molèsties a l’esquena i una mà. En aquest centre sanitari va explicar al pediatre que la va atendre, segons recull el comunicat mèdic: "A classe ha dibuixat unes banderes d’Espanya acompanyades de la frase ‘viva España’ a l’àlbum de fi de curs. La professora al veure’l li ha cridat, l’ha agafat per la samarreta i, al fer-ho, la nena ha caigut a terra i s’ha donat un cop a l’esquena. Posteriorment, l’ha agafat pel coll per treure-la de classe".
L’informe mèdic recull que la nena refereix "molèsties a la zona toracolumbar després del cop, molèsties al primer dit de la mà dreta i molèsties on té una hèrnia pendent d’operar". Després d’observar-la, el pediatre li va donar l’alta i la va enviar a casa "amb analgèsia oral si es precisa".
- Tragèdia al mar La família dels valencians morts en el naufragi d’Indonèsia: «No tornarem a Espanya sense tots quatre, tots junts»
- Temporal de pluja L’alerta roja per pluges reviu els fantasmes de la dana a la zona zero de València
- Anàlisi d’audiència El duel entre ‘El hormiguero’ i ‘La revuelta’ el 2025: un guanyador i l’‘efecte Rosalía’
- Informe de l’ONU L’època més violenta de la història recent s’endureix amb dones i nenes a tot el món
- Queden tres desapareguts Troben el cos de la nena espanyola desapareguda en el naufragi del vaixell d’Indonèsia
