A TERRASSA
Un jutge investiga la presumpta agressió d'una mestra a una alumna per haver pintat la bandera espanyola
El jutjat ha obert unes diligències i ha requerit la fiscalia perquè informi quin delicte es podria haver comès

terrassa
Un jutjat de Terrassa està investigant la suposada agressió d’una mestra a una alumna de l’escola Font de l’Alba d’aquesta localitat per haver pintat una bandera espanyola en un dibuix escolar. El Jutjat d’Instrucció número 2 va incoar unes diligències el 9 de juliol i ho va traslladar a la fiscalia perquè informés quin il·lícit penal considera que havia de seguir la investigació. El jutge espera aquesta resposta per decidir els pròxims passos. La Conselleria d’Educació va encarregar un informe sobre aquest assumpte.
La menor va acudir amb els seus pares a urgències del’Hospital de Terrassa el dilluns 17 de juny amb molèsties a l’esquena i una mà. En aquest centre sanitari va explicar al pediatre que la va atendre, segons recull el comunicat mèdic: "A classe ha dibuixat unes banderes d’Espanya acompanyades de la frase ‘viva España’ a l’àlbum de fi de curs. La professora al veure’l li ha cridat, l’ha agafat per la samarreta i, al fer-ho, la nena ha caigut a terra i s’ha donat un cop a l’esquena. Posteriorment, l’ha agafat pel coll per treure-la de classe".
L’informe mèdic recull que la nena refereix "molèsties a la zona toracolumbar després del cop, molèsties al primer dit de la mà dreta i molèsties on té una hèrnia pendent d’operar". Després d’observar-la, el pediatre li va donar l’alta i la va enviar a casa "amb analgèsia oral si es precisa".
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"