Una entitat critica la «celeritat» d'Educació en el cas de la mestra de Terrassa

L'Assemblea per una Escola Bilingüe censura que es descarti per endavant la motivació ideològica

Els fets, assegura, posen de manifest la «hispanofòbia» de la conselleria i la docent

terrassa

terrassa

1
Es llegeix en minuts
Europa Press

L’Assemblea per una Escola Bilingüe(AEB) ha criticat la “sorprenent celeritat” de la instrucció duta a terme per la Conselleria d’Educació de la Generalitat, que va descartar que existís maltractament físic o motivació ideològica en la suposada agressió d’una professora a una alumna d’una escola de Terrassa (Vallès Occidental, Barcelona) per dibuixar unes banderes d’Espanya.

Notícies relacionades

“L’actuació de la docent és inacceptable i, sens dubte, en la fase inicial del procediment investigador no es pot descartar, com fa interessadament el Departament, la intencionalitat ideològica de la docent”, ha afirmat l’AEB en un comunicat aquest dissabte.

L’AEB considera que la proposta de sanció lleu a la professora no es correspon amb la gravetat dels fets, i posa de manifest la “hispanofòbia” de la Conselleria d’Educació i de la docent, segons l’entitat.