Tardà com a candidat
Rufián preveu eleccions catalanes al febrer
El portaveu d'Esquerra al Congrés ha anunciat les seves prediccions sobre la data "per fer una porra"
zentauroepp47791963 rufian primera plana190417103307
El portaveu d’Esquerra al Congrés, Gabriel Rufián, ha pronosticat que hi haurà noves eleccions catalanes el febrer de l’any que ve i ha apostat per situarJoan Tardà com a candidat d’ERC a la presidència de la Generalitat.
En declaracions a 'Eldiario.es', Rufián ha vaticinat que després de la sentència del judici del procés, si és condemnatòria, "serà inevitable paralitzar el país d’una forma continuada", però "també s’haurà de gestionar la frustració i fer política". I si a davant hi tenim bombers incendiaris algú haurà d'apagar els focs”, ha afegit.
Notícies relacionadesSobre quan es podrien convocar eleccions a Catalunya, ha afirmat: "No en tinc ni idea, però diré el febrer, per fer una porra."
Pel que fa a quin candidat presentarà ERC en les pròximes eleccions al Parlament, ha evitat posicionar-se sobre els dos grans favorits, Pere Aragonès i Roger Torrent, i s’ha inclinat per un històric del partit que va compartir amb ell grup al Congrés en la passada legislatura: "A mi m’agradaria Joan Tardà".
Joan Tardà Gabriel Rufián Eleccions autonòmiques ERC - Esquerra Republicana de Catalunya Catalunya Generalitat
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Obituari Mor l’exdirectiu del Barça Gabriel Masfurroll
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Condemna històrica del Suprem El futur de García Ortiz: una petició de nul·litat i la incògnita de la seva continuïtat en la carrera
- Gestió de la salut pública El 60% d’infeccions emergents tenen origen animal: «Els veterinaris som clau en les crisis sanitàries»
