Aliances postelectorals
Iglesias demana al PSOE «coherència» en els pactes per no perjudicar l'estabilitat
El líder de Podem insisteix a articular un govern coalició que sigui un referent a Europa
iglesias
El líder de Podem, Pablo Iglesias, ha avisat el PSOE que “no serà bona notícia per a Espanya perdre coherència a l’hora de plantejar aliances” postelectorals, ja que “dir una cosa en campanya i fer-ne una altra” perjudica l’estabilitat i pot suposar una “falta de respecte als electors”.
“Si el que volem és un horitzó d’estabilitat i certesa per al nostre país, no es pot dir una cosa en campanya i fer-ne una altra immediatament després. Aquí ve una crítica afectuosa, irònica i esperançada als nostres socis del PSOE, que sembla que han tardat poc a proposar una sèrie d’acords de govern a Ciutadans”, ha dit.
Notícies relacionadesDavant d’un auditori ple d’empresaris, en la segona jornada de la XXXV Reunió del Cercle d’Economia de Sitges, ha exposat: “En aquesta època postelectorall’incompliment dels manaments és molt freqüent; una cosa és el que es diu en campanya i una altra el que es fa. El sisè manament –no mentiràs– és segurament el que més s’incompleix”.
Per al líder de Podem, el millor per a Espanya seria l’articulació d’un govern de coalició que sigui una referència a nivell Europeu de com donar resposta al malestar social que persisteix després de la crisi econòmica, “en contrast amb les solucions que s’han plantejat des del Govern d’Itàlia”, format per la Lliga de Matteo Salvini i l’M5E de Luigi de Maio.
- Novetat editorial Lurdes Quintero, geògrafa i mediadora: "Cal anar amb compte a l’hora de relacionar la causa-efecte en la mort per suïcidi"
- Barcelona, protagonista Dones en Joc, un motor de canvi social
- TELEVISIÓ I MAS La final de Copa
- llums i ombres DE L’ALTA COMPETICIÓ ¿Per què Alcaraz i altres esportistes d’elit se saturen?
- TENNIS | open banc sabadell Fils es corona a Barcelona en una setmana perfecta
