Els acampats es resisteixen a abandonar la plaça de Sant Jaume després del desallotjament
Dues-centes persones criden a la mobilització permanent i demanen la dimissió del 'conseller' Buch i del Govern

acampada
Després que que els Mossos posessin fi aquest dimecres al matí a l’acampada independentista a la plaça de Sant Jaume, una desena de persones segueixen allà. Sense tendes de campanyes, només amb cadires. Protesten per l’actuació dels agents i reivindiquen que s’apliqui el mandat de l’1-O.
Els concentrats han cridat a la "mobilització permanent" i han reclamat també la dimissió del conseller d’Interior, Miquel Buch, i del Govern en ple pel que ha passat.
Notícies relacionades"D’aquí no ens faran fora", ha advertit un dels portaveus de l’autodenominada Acampada per la Llibertat. En vista de la prohibició de tenir tendes de campanya, molts dels assistents portaven sacs i cadires amb la intenció de passar-hi la nit.
Entre els assistents es trobava el diputat de la CUP Carles Riera. El cupaire ha expressat la seva intenció de tornar a estar present també dissabte, quan els CDR volen impedir amb la seva presència a Sant Jaume que hi hagi "cap homenatge als executors de la violència de l’Estat l’1-O", amb referència a la manifestació convocada per la plataforma policial Jusapol a favor dels policies de l’1-O.
Això queda de la mobilització permament de PlStJaume després de la feina de mossos de @miquelbuch i @govern
— Defensem 1-O (@defensem1o) 26 de septiembre de 2018
Ens han tornat a enganyar!
No volen mobilització al carrer!
Seguim #TossudamentAlçades#TornaremAOmplir x l'aplicació del resultat del referèndum
Construïm #VagaGeneral pic.twitter.com/WyCnlIzJsi
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió