"Volíem enderrocar la Sagrada Família"
Un supervivent de la cèl·lula de Ripoll explica al jutge les intencions de la cèl·lula

zentauroepp39765422 gra015 tres cantos madrid 22 08 2017 mohamed houli che170822115041 /
Un dels terroristes de la cèl·lula de Ripoll que van cometre els atemptats del 17 d’agost del 2017 a Barcelona va explicar al jutge que la seva intenció era "enderrocar la Sagrada Família", segons es pot escoltar en uns àudios de la seva declaració difosos a la web 'Veu Populi'.
“Ens van trobar en un banc allà a Ripoll i es va afegir amb nosaltres el germà de Younes. Ens van dir concretament que el que volien fer era ensorrar la Sagrada Família i que havíem d’estar amb ells. Vam creure era parlar per parlar, ¿qui la pot ensorrar? I menys uns nois normals com nosaltres”, diu Mohamed Houli Chemlal, el noi que va sobreviure a l’explosió d’Alcanar.
Houli explica com van ser les hores abans de l’explosió en aquesta vivenda, on preparaven l’explosiu. "Van notar la meva por. Van notar que em volia fer enrere. Van canviar totalment amb mi. Em miraven amb mala cara. No parlaven amb mi de res", explica al jutge.
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Previsió de finalitzar el 2030 La Generalitat i l’Hospitalet donen llum verda a un projecte de 144 milions per soterrar el tram final de la Granvia