INSTRUCCIÓ
El Suprem no decidirà fins al setembre si investiga Casado pel màster
L'alt tribunal preguntarà primer a la fiscalia i després decidirà si és competent per assumir el cas
casado-jose-luis-roca /
El Tribunal Suprem no abordarà fins al setembre la discussió sobre si investiga el president del PP, Pablo Casado, pel seu màster.
La titular del jutjat d’instrucció número 51 de Madrid, Carmen Rodríguez-Medel, va elevar ahir dilluns la causa a l’alt tribunal perquè Casado és aforat i no pot seguir practicant diligències que l’afectin.
Notícies relacionadesSegons fonts jurídiques, no serà fins al setembre quan la Sala d’Admissions del Tribunal Suprem doni trasllat a la Fiscalia perquè es posicioni. Una vegada escoltat el ministeri públic, la sala haurà de fer un informe sobre la competència i el contingut de la petició que li fa la jutge de Madrid, que veu indicis de prevaricació administrativa i suborn impropi.
Fonts fiscals han informat aquest dimarts que no recorreran la decisió de Rodríguez-Medel d’elevar la causa al Suprem.
- Dret a una mort digna El Pere, amb depressió severa des de fa 20 anys, demana l’eutanàsia per tercera vegada: «La meva vida no és digna, pateixo un sofriment crònic i intractable»
- Cita a Palma Un Espanyol encallat visita un Mallorca amb urgències: «Cal ser intel·ligents i ambiciosos»
- Supermercats L’origen del nom de Mercadona: ni 'mercat' ni 'dona'
- Sense embuts Barcelona llança ‘Poca Vergonya’, la campanya que assenyala els incívics al carrer
- Indústria Seat rebrà 15 milions del nou Perte VEC i explora treballar en el desenvolupament de plataformes per a vehicles militars
