Agredits a Artés uns independentistes que penjaven llaços grocs
La Policia Local va identificar es agressors quan intercanviaven insults amb les víctimes
ataque-lazos-amarillos
Un grup d'estètica 'motard' ha agredit aquest dissabte pels volts de les 02.00 hores a Artés (Bages) un grup d'independentistes mentre penjaven llaços grocs, han informat a Europa Press fonts dels Mossos d'Esquadra i la Policia Local del municipi.
Agents del cos local van arribar al lloc dels fets quan els dos grups s'estaven insultant mútuament després que es produïssin les agressions i van identificar els presumptes agressors i les persones agredides.
Segons han detallat els Mossos d'Esquadra, tres de les persones que integraven el grup agredit --algunes van manifestar ser membres de l'ANC-- van patir contusions i van ser ateses al Centre d'Atenció Primària (CAP) d'Artés.
Temes:
- La Companyia de Dansa de Corea debuta a Barcelona
- Cita aquest dilluns (21 h) L’Espanyol visita el Vila-real en el seu moment més baix: «Cal recuperar l’esperit que teníem»
- 18 de febrer Rufián (ERC) i Delgado (Més Madrid) faran un acte junts a Madrid en ple debat sobre el futur de l’esquerra
- Guardons del cine català ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’ surten com a favorites en la carrera dels premis Gaudí 2026
- Així afectarà la pujada de cotitzacions el 2026 al teu salari i a la quota d’autònoms
