ENTREVISTA A 'TELVA'
Arrimadas: "El meu marit era nacionalista; ara intento allunyar-lo d'això"
15213996416757
La revista Telva publicarà aquest dimarts una entrevista amb Inés Arrimadas. La líder de Ciutadans parla tant de política com de la seva vida personal amb Xavier Cimas, exdiputat de CiU. "El meu marit era nacionalista. Ara intento apartar-lo de tot això", assegura.
El Mundo avança alguns dels continguts de l'entrevista, en què comenta que Cimas "va abandonar el partit quan va deixar de ser el que era o el que semblava que era", en referència a la deriva independentista dels convergents. Arrimadas no descarta seguir els passos d'Albert Rivera i fer el salt a la política estatal, però assenyala que la seva idea és quedar-se a Catalunya. "Ara em faria molta pena anar-me'n d'aquí, després de tot el que hem aconseguit, encara que al nostre partit fem primàries i la vida pot fer moltes voltes", comenta.
L'entrevista s'acompanya amb una sessió fotogràfica feta després del primer ple de la legislatura, el de l'1 de març, en què porta un model negre de setí i gasa de Diane von Fürstenberg, unes sabates de Jimmy Choo i arracades de diamants.
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- Inversió estratègica de futur Catalunya es postula com a pol industrial i tecnològic de referència en defensa
- Més de 300 subinspectors dels Mossos no treballaran demà
- Fascinació pel Robin Hood del segle XXI
- Pesta porcina El sector porcí de la Catalunya central mostra la seva preocupació pel brot de pesta
- Llances i punyals Els funcionaris eviten 'in extremis' una baralla entre presos rivals i armats a Brians 2
- Mesures de contenció El pla de la Generalitat preveu eliminar tots els senglars en els sis quilòmetres entorn del focus de pesta porcina
- Ruptura de relacions Sánchez llança una altra picada d’ullet a Junts amb un decret econòmic i noves promeses: «Complirem»
- Gala benèfica ‘Nit solidària’ Antonio Orozco, sobre el seu recolzament a l’SJD Pediatric Cancer Center Barcelona: «Aquest és el projecte més important de la meva vida»
