PARÒDIA DE L'INDEPENDENTISME
Tabàrnia fitxa el propietari de la Bruixa d'Or com a 'ministre' d'Hisenda
Xavier Gabriel va traslladar les seus social i fiscal de l'administració de loteria de Sort després de l'1-O

tabarnia
Tabàrnia ja té ministre d'Hisendaministre. L'última incorporació al govern del còmic Albert Boadella als territoris no independentistes de Barcelona i Tarragona que, amb la seva iniciativa, parodia el discurs independentista és el propietari de La Bruixa d'Or. Xavier Gabriel, el fitxatge del qual ha anunciat la plataforma a través del seu compte oficial Twitter, ja surt a la xarxa social amb la bandera de Tabàrnia.
Desde ahora mismo nombramos a Xavier Gabriel, el propietario de La Bruixa d’Or, como Ministro de Hacienda de #Tabarnia.
— Tabarnia Oficial - Plataforma por Tabarnia (@Bcnisnotcat_) 14 de febrero de 2018
¡Bienvenido! +=+=
VISCA TABÀRNIA! VISCA ESPANYA! pic.twitter.com/N9uYcnxIZW
Gabriel se suma així a l'equip de Boadella, el "president a l'exili", que ja va nomenar ministre d'Esports el periodista Tomás Guasch.
Notícies relacionadesEl propietari de la Bruixa d'Or va anunciar l'octubre passat, dies després de l'1-O, que traslladava a Madrid la seu social de tots els seus negocis de loteria, restauració i immobles a Catalunya, i a Navarra, la fiscal. Gabriel va lamentar la "persecució", les "amenaces" i els "insults" que va rebre dels partidaris del procés pel fet de no ser independentista.
De plaça dels Països Catalans a...
L'última iniciativa de Tabàrnia ha sigut una campanya de recollida de firmes a change.org perquè la plaça dels Països Catalans de Barcelona es passi a dir plaça de Tabàrnia. La plataforma ha volgut així seguir "l'exemple" de Girona, que ha aprovat canviar el nom de la plaça de la Constitució per la de l'1 d'octubre.
Independència de Catalunya Albert Boadella Tabàrnia Declaració unilateral d'independència (DUI)
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»