Entrevista
C's vol canviar la llei perquè els gossos siguin persones
C's vol canviar la llei perquè els gossos siguin persones

melisa
“Jo busco la igualtat de les persones reals: dones, homes i éssers. Per això presentem el projecte de llei perquè els gossos siguin persones". Aquesta és la resposta, presumptament un lapsus, de la diputada al Congrés i secretària de joventut i responsable de l'àrea d'energia i medi ambient de Ciutadans, Melisa Rodríguez, a la pregunta de si era o no feminista.
En una entrevista al digital Másmujer, la membre de l'executiva de la formació taronja rematava la resposta amb un "crec en totes les persones igual, sense etiquetes”, defugint així la categoria de feminista i portant l'equidistància entre ni masclisme, ni feminisme fins a l'esfera animalista.
En la mateixa línia, la diputada per Tenerife i candidata el 2015 a la presidència del Govern de les Canàries afirma que "jo soc fidel que a la gent se la valori per la seva essència i no per la seva condició. Penso en persones i en capacitats, no en gèneres". Rodríguez opina que per combatre el masclisme s'ha de pensar "en persones i educar perquè es pensi en aquestes. Deixant enrere el radicalisme des de totes les visions".
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»