GOVERN
La roda de premsa del Consell de Ministres, en directe
El Gabinet de Rajoy aprova decrets sobre drets d'emissió futbol i assetjament escolar
El Consell de Ministres aprova aquest divendres un reial decret sobre la comercialització dels drets d'explotació de continguts audiovisuals del futbol i un altre de modificació de l'Observatori Estatal de la Convivència Escolar, amb l'objectiu de lluitar contra l'assetjament a les aules. El portaveu del Govern, Íñigo Méndez de Vigo, ofereix la roda de premsa a les 13 hores.
Aquests són els principals assumptes de la primera reunió del Govern el 2018, presidida per Mariano Rajoy i a la qual assisteixen tots els ministres.
Notícies relacionadesEn la cita i la roda de premsa posterior previsiblement s'abordarà la situació a Catalunya, a l'espera que dimecres que ve es constitueixi el nou Parlament.
La web d'EL PERIÓDICO ofereix la roda de premsa en directe.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura