Els Mossos denunciaran els consellers que no abandonin els seus despatxos
Zoido adverteix a la Generalitat que si es resisteix "pot incórrer en figures delictives"
La policia catalana té ordres d'acompanyar els càrrecs cessats als seus despatxos per recollir les seves pertinences

zentauroepp40716835 gra076 madrid 28 10 2017 fotografia facilitada por el min171030092759
La Moncloa contempla que elsconsellersi alts càrrecs de la Generalitat cessats puguin anar als seus despatxos a recollir els seus efectes personals, com va informar EL PERIÓDICO diumenge. Els Mossos, de fet, han rebut l'ordre d'acompanyar els dirigents destituïts que vulguin recollir les seves pertinences dels seus llocs de treball.
No obstant, si es neguen a abandonar les dependències públiques, la policia catalana "té instrucció d'aixecar atestat per al jutge i el fiscal", segons han informat fonts del Govern aquest dilluns.
Notícies relacionadesEl ministre de l'Interior, Juan Ignacio Zoido, ha assenyalat en una entrevista a Telecinco que "el més lògic" és que els consellers cessats "puguin anar als seus despatxos a recollir les seves coses". No obstant, si no actuen així, "seran requerits perquè abandonin el lloc i si no volen, poden incórrer en figures delictives i això serà posat en coneixement de l'autoritat judicial".
Aquest dilluns el conseller de Territori destituït, Josep Rull, ha penjat a Twitter una foto en què se'l veu treballant al seu despatx.
Juan Ignacio Zoido Govern Generalitat Govern Mossos d'Esquadra Independència de Catalunya Article 155 de la Constitució Declaració unilateral d'independència (DUI)
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- Vilaplana eixampla l’ombra sobre Mazón
- Un Barça instal·lat en el caos
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- Guerra a Gaza Espanya crida a consultes l’ambaixadora a Israel per les «calúmnies» als ministres del Govern
- La realitat imita l’art El petit poble de Lleida on Picasso va superar el seu bloqueig artístic
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon
- Oposició a la sentència El MNAC reitera la seva «incapacitat tècnica» per traslladar les pintures de Sixena i envia al jutge nous informes que «avalen» la seva postura
- Medi ambient Catalunya instal·la tres nous radars per prevenir millor possibles inundacions als càmpings