Tremosa atribueix a Colau un càrrec inexistent a l'aeroport per atacar-la per les cues
"S'ha de ser molt roí o estar molt desesperat", replica l'alcaldessa de Barcelona a l'eurodiputat del PDECat

Ramon Tremosa (CDC) durant la visita que va fer dimecres passat al port de Tarragona. /
El diputat del PDECat al Parlament Europeu Ramon Tremosa ha provocat gran polseguera. Dissabte passat va atribuir a l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, un càrrec en un suposat consell d'administració del Prat per atacar-la per les cues que s'estan vivint aquests dies a l'aeroport.
.@AdaColau, membre Consell Adm. Aeroport Barcelona en ser alcadessa:
— Ramon Tremosa 🎗🌹 (@ramontremosa) 5 de agosto de 2017
Per què encara NO has dit res del boicot del PP a l'aeroport català? https://t.co/EyPCAQnJfm
Es dona la circumstància que l'aeroport barceloní no compta amb un consell d'administració en què participi l'ajuntament, ja que l'òrgan que va crear el Govern de José Luis Rodríguez Zapatero que preveia aquesta participació va ser suprimit el 2012 per la llavors ministra de Foment, Ana Pastor.
Notícies relacionadesEl tinent d'alcalde de la capital catalana, Jaume Asens, li ha recordat a Tremosa aquest punt i que, en canvi, la Generalitat sí que participa en un consell d'administració.
.@AdaColau no està a cap consell adm de l'aeroport. Sí hi és la Generalitat. Prou mentir a la ciutadania! #trumpisme
— Jaume Asens (@Jaumeasens) 5 de agosto de 2017
Colau, per la seva banda, considera que "s'ha de ser roí, o estar desesperat" per "mentir d'aquesta manera".
Hay que ser ruin, o estar muy desesperado, para que un diputado mienta de esta manera #trumpismo pic.twitter.com/hmDAEjBCzE
— Ada Colau 💜🌈🔻 (@AdaColau) 6 de agosto de 2017
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»