INVESTIGACIÓ PARLAMENTÀRIA
Camacho deslliga el 'cas Camarga' d'una operació antisobiranista
El PDECat porta al fiscal el dictamen de la comissió del 'Fernándezgate'

zentauroepp39433581 gra309 barcelona 24 07 2017 la expresidenta del ppc ali170724223403 /
L’expresidenta del PP català Alicia Sánchez-Camacho no creu «en absolut» que existeixi una 'operació Catalunya' per perseguir líders independentistes. Així ho va declarar ahir en la comissió d’investigació del Parlament, on va desvincular la gravació del seu dinar del 2010 a La Camarga amb María Victoria Álvarez d’una suposada guerra bruta al sobiranisme.
L’actual secretària primera de la Mesa del Congrés va subratllar que va accedir a dinar amb l’exparella de Jordi Pujol Ferrusola perquè l’hi va recomanar Jorge Moragas, cap de Gabinet del president Mariano Rajoy, al·legant que la coneixia de l’escola, tenia «currículum i volia col·laborar» amb el partit.
Camacho va respondre a les preguntes dels tres únics grups que participen en la comissió (JxSí, Catalunya Sí que es Pot i la CUP), encara que durant la compareixença estaven presents, sense intervenir-hi, els parlamentaris del PPC Santi Rodríguez i Esperanza García, en senyal de suport.
Notícies relacionadesEn la mateixa comissió, el diputat al Congrés i exsecretari d’organització del PSC José Zaragoza va assegurar que «mai» va encarregar una «gravació il·legal», de la qual no va tenir coneixement, va firmar, fins que va esclatar a posteriori el cas Método 3.
Al Congrés
Mentrestant, el PDECat va anunciar ahir mateix que traslladarà a la fiscalia el contingut de la comissió d’investigació al Congrés sobre el suposat ús polític de la policia en l’etapa de Jorge Fernández Díaz com a ministre de l’Interior, amb l’objectiu que actuï d’ofici. «Per higiene democràtica, la fiscalia ha d’actuar», va considerar el PDECat.
José Zaragoza PDECat Operació Catalunya 'Fernándezgate' Jorge Fernández Díaz Parlament Alicia Sánchez-Camacho Espionatge Independència de Catalunya
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"