Les portades de la premsa
Nadal, Puigdemont i Guardiola, les cares del quiosc
El discurs independentista del tècnic del City, el triomf del mallorquí a Roland Garros i l'entrevista del president amb TV-3 ocupen les portades
portada-vanguardia-12-6-2017
Tres personatges ocupen avui les portades del quiosc. Nadal, que ha guanyat per desena vegada el torneig de Roland Garros de tennis; Guardiola, que ha pres la paraula, segons 'El Mundo', en actitud agra, en l'acte independentista de Barcelona; i Puigdemont, que ha concedit una entrevista a TV-3 per assegurar que la consulta es farà i que només convocarà eleccions si guanya el 'no'.
Les portades dels diaris
El País: "Macron robustece su liderazgo con una gran victoria en las legislativas"; "Más de 10.000 personas protestan en Rabat a favor de Alhucemas"; "Guardiola pide en un manifiesto ayuda exterior contra "el Estado autoritario"; "Ciudadanos y el PP ratificarán este verano su pacto político".
El Mundo: "Puigdemont se sirve de un bronco Guardiola para avivar el independentismo"; "Sánchez e Iglesias, ante una semana clave para la hegemonía de la izquierda"; "Líderes mineros de UGT se repartieron 2,7 millones en un bar asturiano"; "La primera vuelta de las legislativas consolida el 'efecto Macron' en Francia".
La Vanguardia: "Macron estableix les bases d'una majoria aclaparadora"; "Desenes de milers de persones recolzen l'1-O a Montjuïc"; "Corbyn presentarà un programa de govern alternatiu"; "Els partits tradicionals avantatgen els nous en participació".
Abc: "Nadal hace historia con su décimo Roland Garros. El español arrasa al suizo Wawrinka una exhibición sin precedentes sobre la tierra batida de París".
Notícies relacionadesEL PERIÓDICO: "Guardiola demana suport internacional al referèndum: "Les urnes no es negocien"; "La desena de Nadal. El tennista fa història a l'escombrar Wawrinka en la final de Roland Garros"; "Macron arrasa en la primera volta de les legislatives".
La Razón: "El hombre 10. Nadal logra su décimo Roland Garros y ya es número dos del mundo"; "Guardiola compara a España con una dictadura que impide votar"; "La "Tigresa" de ETA escribe sobre violencia de género tras asesinar a 23 personas"; "Macron se corona y roza la mayoría absoluta la mayoría absoluta".
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Relacions entre socis El Govern i ERC segellen el canvi legal per crear l’Autoritat Aeroportuària de Catalunya
- Estudi d’Eurac Research 400 euros per viure als Alps durant un mes: l’experiment que busca voluntaris d’entre 18 i 40 anys
- Successos Detingut a l’Hospitalet un lladre que utilitzava un patinet elèctric per robar cadenes d’or a dones d’edat avançada
- Tractaments innovadors per a trastorns Els experts pronostiquen que l'impuls dels EUA a l'ús de psicodèlics n'accelerarà la legalització a Europa
