Vidal-Quadras creu que el Govern està "obligat" a utilitzar la força contra el referèndum
Albiol assegura que Puigdemont i Junqueras "desitgen" una intervenció de l'Exèrcit per "aparèixer davant la seva parròquia com a màrtirs"
jregue25524988 valencia 29 3 14 politica vox alejo vidal quadras el presi170601115643
L'exvicepresident del Parlament Europeu i exlíder del PPC, Alejo Vidal-Quadras, ha assegurat aquest dijous que el Govern està "obligat" a utilitzar la força per impedir el referèndum.
Així s'ha manifestat en un missatge al seu compte de Twitter després que el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, preguntés al del Govern, Mariano Rajoy, si està disposat a utilitzar la força contra el procés sobiranista. "La resposta és que està obligat a fer-ho", ha recalcat el també candidat de Vox a les eleccions europees el 2014.
Puigdemont ha pedido al Gobierno que aclare si piensa usar la fuerza para impedir el referéndum. La respuesta es que está obligado a hacerlo
— Alejo Vidal-Quadras (@VidalQuadras) 31 de mayo de 2017
ALBIOL NEGA QUE S'ARRIBI A UTILITZAR LA FORÇA
D'altra banda, el líder del PPC, Xavier Garcia Albiol, també ha volgut respondre a la petició del president. En aquest sentit, ha assegurat, Puigdemont i Junqueras, "desitgen que la Guàrdia Civil i l'Exèrcit entrin per la Diagonal per tenir el paper de víctimes i aparèixer davant la seva parròquia com a màrtirs". Però ha defensat que "el Govern no utilitzarà la força perquè no és necessari", després d'afegir que l'Estat de Dret té instruments per impedir, de forma ordenada i proporcional, la celebració del referèndum.
Referèndum a Catalunya Carles Puigdemont Xavier García Albiol PPC PP - Partit Popular Mariano Rajoy Independència de Catalunya
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- El rescat miraculós de la llibreria Sant Jordi
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Les set plantes de Nadal per decorar casa vostra aquestes festes
- Propostes de plataformes Deu pel·lícules dels anys 80 per a fans de ‘Stranger Things’
- Gestió emocional Les cinc claus per les quals les paraules de Buenafuente sobre la seva salut són un exemple a seguir
- L’evolució del brot El Govern aixecarà dilluns les restriccions en el segon perímetre del focus de pesta porcina africana
- Tribunals La jutge de la dana cita a declarar com a testimoni el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo
