Conferència de Puigdemont, Junqueras i Romeva a Madrid sobre el referèndum: directe
Els representants del Govern català exposen a l'Ajuntament de Madrid la seva última oferta per pactar un referèndum amb l'Executiu central
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont; el vicepresident, Oriol Junqueras, i el conseller d'Exteriors, Raül Romeva, ofereixen aquest dilluns a Madrid una conferència que pretén ser l'última oferta al Govern de Mariano Rajoy per pactar un referèndum sobre la independència de Catalunya.
L'acte, que porta com a títol 'Un referèndum per a Catalunya. Invitació a un acord democràtic', té lloc a partir de les 18.00 hores a l'Auditori Capsa de Música CentroCentro, al Palau de Cibeles de Madrid, seu del consistori de la capital, i està precedit per un oferiment del Govern central per debatre la consulta al Congrés rebutjat per Puigdemont.
La web d'EL PERIÓDICO ofereix un seguiment de tots els esdeveniments d'abans, durant i després de la conferència, que s'emetrà en 'streaming'.
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Fa 3256 dies
Madrid Referèndum a Catalunya Govern Carles Puigdemont Raül Romeva Oriol Junqueras Govern Independència de Catalunya
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio La humiliació de citar Pujol, una ofensa innecessària
- Construcció Javier Sequera, professional de la construcció: "Prefereixo perdre 400 euros en una feina i guanyar un professional que sap el que està fent"
- "Els llibres et fan volar" Vueling celebra Sant Jordi 2026 amagant descomptes per a vols en diversos punts de Barcelona: així els pots trobar
- Combustibles Preu de la gasolina i el dièsel avui, 22 d’abril, a Espanya per la Guerra de l’Iran: nova baixada dels carburants
- Successos VÍDEO | Rescatat un aficionat al kitesurf a una milla de la platja del Bogatell de Barcelona després d’estar una hora a la deriva
