La CUP demana al Parlament que denunciï Sánchez-Camacho per fals testimoni
Una gravació entre un treballador de Método 3 i una empleada de La Camarga desmenteix que el dinar amb Victoria Álvarez anés a càrrec del PPC

jregue32228086 barcelona 21 12 2015 elecciones generales valoracion de los 170303113557
La CUP ha demanat a la mesa del Parlament que remeti una denúncia contra la presidenta del PPC, Alicia Sánchez-Camacho, per haver prestat fals testimoni durant la seva compareixença en la comissió d'investigació sobre corrupció el 10 d'abril del 2015. Els cupaires han sol·licitat aquesta petició després que el diari ‘Público’ hagi difós una conversa que demostra que un treballador de Método 3 va pagar a l'avançada el dinar a La Camarga entre Sánchez-Camacho i Victoria Álvarez.
Segons els cupaires, és "evident" que la popular va mentir a l'assegurar davant els diputats del Parlament que el PPC havia pagat el dinar, unes asseveracions que va justificar dient que el partit tenia un acord amb el restaurant per carregar directament les factures. Però uns àudios gravats entre un treballador de Método 3 i una empleada del restaurant demostren que l'agència es va fer càrrec dels costos de la polèmica cita.
El Codi Penal estableix que mentir en una comissió d'investigació suposa penes de presó de sis mesos a un any o una multa.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols