LA PLAGA DE LA CORRUPCIÓ
La FAVB no s'oposarà que Millet s'absenti en el judici del 'cas Palau'
Els representants dels veïns asseguren que l'escàndol "ha bombardejat l'oasi català"
La Federació d’Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB), que exerceix l'acusació popular en el procés judicial pel saqueig del Palau de la MúsicaPalau de la Música, no s'oposarà que el que era expresident de l'auditori barceloní, Félix Millet, s'absenti de la majoria de les sessions del judici. És a dir, que només estigui en les imprescindibles: l'inici, la seva declaració i al final. Així ho ha expressat aquest dimarts l'advocat de la federació, Àlex Sola. Els representants dels veïns han assegurat també que aquest cas “va bombardejar l'oasi català”.
Albert Regio, vicepresident de la FAVB, ha assegurat que l'entitat que dirigeix considera que és important pel saqueig que es va produir en l'època de Millet i de la seva mà dreta, Jordi Montull, que han confessat que es van apropiar de fons del Palau. Ha agregat que moltes de les persones que quan va esclatar en el cas eren en el patronat del Palau continuen sent, a la vegada que ha destacat que l'assumpte va anar derivant també cap a un cas de “corrupció política econòmica”, amb la implicació de CDC.
PENES DE PRESÓ
L'advocat i els representants de la FAVB, entre ells la seva presidenta, Maria Ángeles Menéndez, esperen que el tribunal, que començarà a jutjar demà els saquejadors confessos i 14 investigats, dicti una sentència que comporti l'ingrés a la presó d'alguns d'ells. Han incidit que, en la seva opinió, en el banc dels acusats potser no hi són tots els que hauries de ser-hi i que el Palau segueix dirigit per una elit de la societat catalana. “No s'ha canviat res”, han insistit. L'advocat ha afirmat que “hi ha una feina pendent de fer per part de la societat civil i els organismes públics”.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Óscar Fernández Calle, candidat de Vox a Extremadura : "Guardiola va robar el canvi que volien la majoria d’extremenys"
- ¿Què han votat els teus parents en les eleccions d’Extremadura? Mapa de resultats carrer a carrer
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 70.048, segon premi de la Loteria de Nadal 2025
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Esports de neu Bitllets de Rodalies Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat per anar a diferents estacions d'esquí de Catalunya amb forfet inclòs: com adquirir-los
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
