Pujalte va ingressar 3,5 milions d'euros el 2015, quan encara era diputat
Els diners ja no són als seus comptes i no se n'ha trobat l'origen, segons revela 'eldiario.es'
zentauroepp29424669 gra029 madrid 23 04 2015 el portavoz de econom a del pp 161128093255 /
Vicente Martínez-Pujalte va ingressar 3,5 milions d'euros als seus comptes en sol un any, segons ha revelat 'eldiario.es', que ha tingut accés a un informe de l'Agència Tributària remès al jutjat d'instrucció número 49 de Madrid, en què s'instrueix la causa contra l'exdiputat del PP per haver cobrat presumptament per treballs inexistents a través d'una consultora de la qual era propietari al 50%.
Els abonaments per 3,5 milions els va rebre el 2015, quan encara era diputat, i els diners ja no apareixen als seus comptes. Hisenda no ha trobat cap activitat que justifiqui una quantitat tan elevada de diners ni per la seva remuneració com a parlamentari (76.000 euros bruts a l'any), ni pel que ha facturat la seva consultora, Sirga XXI (entre 100.000 i 150.000 euros anuals).
Notícies relacionadesDimarts passat, Martínez-Pujalte va declarar davant la jutge que instrueix el seu cas i va desvincular aquest "assumpte privat" de la seva "gestió pública".
Entre les empreses que haurien pagat hi hauria Construcciones Llorente SA; Scardovi, administrada per l'exdiputat del PP Pedro Gómez de la Serna; Karistia, per Gustavo de Arístegui, i Mind Talent, per Alejandro Ballestero. La seva sòcia a Sirga XXI, l'exsenadora popular Ana Torme, acusa Pujalte d'ocultar-li dades sobre les firmes, que pertanyien a alguns dels seus amics del PP. A més, diu que estava convençuda que les regien empresaris i no polítics.
- Cine On es poden veure les pel·lícules nominades als premis Gaudí
- La Companyia de Dansa de Corea debuta a Barcelona
- Cita aquest dilluns (21 h) L’Espanyol visita el Vila-real en el seu moment més baix: «Cal recuperar l’esperit que teníem»
- 18 de febrer Rufián (ERC) i Delgado (Més Madrid) faran un acte junts a Madrid en ple debat sobre el futur de l’esquerra
- Guardons del cine català ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’ surten com a favorites en la carrera dels premis Gaudí 2026
