Pujalte va ingressar 3,5 milions d'euros el 2015, quan encara era diputat
Els diners ja no són als seus comptes i no se n'ha trobat l'origen, segons revela 'eldiario.es'
zentauroepp29424669 gra029 madrid 23 04 2015 el portavoz de econom a del pp 161128093255 /
Vicente Martínez-Pujalte va ingressar 3,5 milions d'euros als seus comptes en sol un any, segons ha revelat 'eldiario.es', que ha tingut accés a un informe de l'Agència Tributària remès al jutjat d'instrucció número 49 de Madrid, en què s'instrueix la causa contra l'exdiputat del PP per haver cobrat presumptament per treballs inexistents a través d'una consultora de la qual era propietari al 50%.
Els abonaments per 3,5 milions els va rebre el 2015, quan encara era diputat, i els diners ja no apareixen als seus comptes. Hisenda no ha trobat cap activitat que justifiqui una quantitat tan elevada de diners ni per la seva remuneració com a parlamentari (76.000 euros bruts a l'any), ni pel que ha facturat la seva consultora, Sirga XXI (entre 100.000 i 150.000 euros anuals).
Notícies relacionadesDimarts passat, Martínez-Pujalte va declarar davant la jutge que instrueix el seu cas i va desvincular aquest "assumpte privat" de la seva "gestió pública".
Entre les empreses que haurien pagat hi hauria Construcciones Llorente SA; Scardovi, administrada per l'exdiputat del PP Pedro Gómez de la Serna; Karistia, per Gustavo de Arístegui, i Mind Talent, per Alejandro Ballestero. La seva sòcia a Sirga XXI, l'exsenadora popular Ana Torme, acusa Pujalte d'ocultar-li dades sobre les firmes, que pertanyien a alguns dels seus amics del PP. A més, diu que estava convençuda que les regien empresaris i no polítics.
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Investigació pel 29-O "Un puto desastre serà això presi", va escriure Mazón a Feijóo en la dana
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Ruta Un encreuament de camins
- Regal nadalenc La gran sèrie sobre el futbol americà i la vida
- Cata mayor Entre l’ou farcit i el cubanito
- Taules amb un toc brillant Els millors plats festius de BCN
