LA RESSACA ELECTORAL
Eleccions basques i gallegues 2016: l'última hora de l'endemà, en directe
Segueix les valoracions dels resultats i les notícies sobre possibles pactes
El PP i el PNB han sigut els vencedorsPP PNB , respectivament, de les eleccions gallegues i basques celebrades aquest diumenge. El gran perdedor ha sigut, en canvi, el PSOE, que ha perdut set escons a Euskadi i quatre a Galícia, uns resultats que compliquen la vida al secretari general dels socialistes, Pedro Sánchez.
Els comicis del 25-S estaven cridats a desbloquejar el panorama polític espanyol, però a la vista de l'escrutini, tot fa preveure que el país s'encamina a unes terceres eleccions.
A continuació us oferim un seguiment de les reaccions de l'endemà de les eleccions gallegues i basques.
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
Fa 3456 dies
En Marea Luís Villares BNG PP Galícia Ana Pontón Xoaquín Fernández Leiceaga PSG (PSOE gallec) Idoia Mendia Iñigo Urkullu Eleccions basques Eleccions Galícia 2024 Podem Euskadi PP basc PSE Pili Zabala EH Bildu PNB Alberto Núñez Feijóo Arnaldo Otegi Alfonso Alonso
- Indústria Quin tipus de vehicle militar podria fabricar Seat a Martorell?
- Festa del 95è aniversari d’ERC Junqueras demana recolzament a partits, empresaris i agents socials per garantir que Catalunya recapti l’IRPF: «No ens deixeu sols»
- Restriccions vigents La pluja buida Collserola el primer dissabte de tancament per la pesta porcina africana
- Dret a una mort digna El Pere, amb depressió severa des de fa 20 anys, demana l’eutanàsia per tercera vegada: «La meva vida no és digna, pateixo un sofriment crònic i intractable»
- Cita a Palma Un Espanyol encallat visita un Mallorca amb urgències: «Cal ser intel·ligents i ambiciosos»
