LA RESSACA ELECTORAL
Eleccions basques i gallegues 2016: l'última hora de l'endemà, en directe
Segueix les valoracions dels resultats i les notícies sobre possibles pactes
El PP i el PNB han sigut els vencedorsPP PNB , respectivament, de les eleccions gallegues i basques celebrades aquest diumenge. El gran perdedor ha sigut, en canvi, el PSOE, que ha perdut set escons a Euskadi i quatre a Galícia, uns resultats que compliquen la vida al secretari general dels socialistes, Pedro Sánchez.
Els comicis del 25-S estaven cridats a desbloquejar el panorama polític espanyol, però a la vista de l'escrutini, tot fa preveure que el país s'encamina a unes terceres eleccions.
A continuació us oferim un seguiment de les reaccions de l'endemà de les eleccions gallegues i basques.
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
Fa 3537 dies
En Marea Luís Villares BNG PP Galícia Ana Pontón Xoaquín Fernández Leiceaga PSG (PSOE gallec) Idoia Mendia Iñigo Urkullu Eleccions basques Eleccions Galícia 2024 Podem Euskadi PP basc PSE Pili Zabala EH Bildu PNB Alberto Núñez Feijóo Arnaldo Otegi Alfonso Alonso
- Conflicte a l’escola catalana Vaga de professors a Barcelona i Catalunya: ¿On és avui dimecres 3 de juny i on toca demà dijous?
- Primera reacció Jonathan Andic va trigar 4:34 minuts a fer la primera trucada després de la caiguda d’Isak i va ser a la parella del seu pare
- La consulta es resol aquest dijous Més de la meitat dels professors encara no ha votat el preacord amb Educació, una consulta de resultat incert
- Terrorisme La justícia francesa autoritza l’entrega a Espanya de Josu Ternera
- Visita del Pontífex El Papa preveu reunir-se amb Illa al Palau Episcopal de Barcelona dimarts a la tarda
