LA RESSACA ELECTORAL
Eleccions basques i gallegues 2016: l'última hora de l'endemà, en directe
Segueix les valoracions dels resultats i les notícies sobre possibles pactes
El PP i el PNB han sigut els vencedorsPP PNB , respectivament, de les eleccions gallegues i basques celebrades aquest diumenge. El gran perdedor ha sigut, en canvi, el PSOE, que ha perdut set escons a Euskadi i quatre a Galícia, uns resultats que compliquen la vida al secretari general dels socialistes, Pedro Sánchez.
Els comicis del 25-S estaven cridats a desbloquejar el panorama polític espanyol, però a la vista de l'escrutini, tot fa preveure que el país s'encamina a unes terceres eleccions.
A continuació us oferim un seguiment de les reaccions de l'endemà de les eleccions gallegues i basques.
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
Fa 3422 dies
En Marea Luís Villares BNG PP Galícia Ana Pontón Xoaquín Fernández Leiceaga PSG (PSOE gallec) Idoia Mendia Iñigo Urkullu Eleccions basques Eleccions Galícia 2024 Podem Euskadi PP basc PSE Pili Zabala EH Bildu PNB Alberto Núñez Feijóo Arnaldo Otegi Alfonso Alonso
- Informe del comitè científic La investigació del ministeri sobre l’origen de la pesta porcina a Catalunya torna a obrir la porta a la hipòtesi de l’entrepà
- Vaga Els sindicats ferroviaris desconvoquen la vaga a partir de demà després d’arribar a un acord amb Transports
- Eleccions a Aragó El PSOE no fa cap autocrítica després de la seva patacada a l’Aragó i consagra Pilar Alegría com a líder regional
- Jocs Olímpics Milà-Cortina 2026 Bernat Sellés, esquí de fons: «Les pistes de la Cerdanya han sigut el pati de casa meva»
- Polèmica interna ERC desautoritza Rufián una altra vegada i rebutja un front d’esquerres: «Ens presentarem amb les nostres sigles»
