NEGOCIACIONS PER CONSTITUIR GOVERN
Rajoy no renunciarà a la investidura per "una raó purament democràtica"
El president del Govern en funcions intentarà convèncer Sánchez després de les eleccions gallegues i basques

El president del Govern en funcions, Mariano Rajoy, no farà un pas enrere ni renunciarà en cap moment a intentar ser investit i evitar unes terceres eleccions per una raó "purament democràtica" i perquè considera que el líder del PSOE, Pedro Sánchez, no pot construir una alternativa.
En conseqüència, i encara que reconeix que pot semblar impossible que Sánchez canviï d'actitud i li permeti ser reelegit, seguirà intentant convèncer-lo i pretén tornar a posar-se en contacte amb ell després de les eleccions gallegues i basques del 25 de setembre perquè creu que la col·laboració del PSOE és l'única opció que hi ha.
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava