NEGOCIACIONS PER CONSTITUIR GOVERN
Rajoy no renunciarà a la investidura per "una raó purament democràtica"
El president del Govern en funcions intentarà convèncer Sánchez després de les eleccions gallegues i basques

El president del Govern en funcions, Mariano Rajoy, no farà un pas enrere ni renunciarà en cap moment a intentar ser investit i evitar unes terceres eleccions per una raó "purament democràtica" i perquè considera que el líder del PSOE, Pedro Sánchez, no pot construir una alternativa.
En conseqüència, i encara que reconeix que pot semblar impossible que Sánchez canviï d'actitud i li permeti ser reelegit, seguirà intentant convèncer-lo i pretén tornar a posar-se en contacte amb ell després de les eleccions gallegues i basques del 25 de setembre perquè creu que la col·laboració del PSOE és l'única opció que hi ha.
- Espai cultural L’Ateneu Barcelonès atrau ‘expats’ àvids de llengua i cultura catalana
- Històries de LEs Glòries (I) Quan les Glòries van poder ser Sant Jaume
- Reglament de trànsit El canvi de normativa sobre llums d’alerta genera un mercat fraudulent
- La demanda d’habitatge gira cap a les llars unipersonals
- La realitat imita l’art El petit poble de Lleida on Picasso va superar el seu bloqueig artístic
- Subhasten un mitjó brut i usat de Michael Jackson: aquest ha estat el seu alt preu de venda
- Educación en Catalunya Niubó da carpetazo a la reimplantación general de la sexta hora y apuesta por "medidas más quirúrgicas"
- El 5 de setembre Marta Pontnou i Laura Fa faran el pregó d’una Festa Major de Sabadell 2025 que arrenca amb 300 activitats
- DAEGU FC - BARÇA (0-5) Lamine Yamal dirigeix una golejada amb doblet de Gavi i estrena de Rashford
- Salud El Hospital Comarcal del Alt Penedès reabre con el traslado de pacientes e incidencias técnicas