CORRUPCIÓ.CAT
Els millors gags de Fèlix Millet a 'Polònia'
El saquejador del Palau s'ha convertit en un dels personatges del programa
'Polònia', el programa de sàtira política de TV-3, no s'oblida de ningú. La corrupció, gran tema de la política, a Catalunya i fora de Catalunya, apareix habitualment en el programa produït per Minoria Absoluta. Fèlix Millet, un dels principals implicats en el 'cas Palau', també té el seu àlter ego. Aquest saquejador confés, imitat magistralment per Queco Novell, es retrata en diversos gags sobre la història policial, política i judicial del Palau de la Música. Així, se l'ha parodiat per les dilacions en la seva declaració davant el jutge o la seva criticada no entrada a la presó.
En una de les paròdies més celebrades Millet es converteix en 'El llop del Palau', una adaptació d''El lobo de Wall Street', on es retrata el personatge en el seu pla per lucrar-se, els seus excessos i també la seva impunitat.
L'exdirector del Palau apareix en altres vídeos acompanyat pels Pujol, Bárcenas o Urdangarin. En una cèlebre paròdia se'ls pot veure acomiadant-se, com si fos un funeral, dels bitllets de 500 euros.
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- Carta a Rutte Sánchez trasllada al secretari general de l’OTAN que es plantarà a la pujada de la despesa militar
- El Corte Inglés guanya un 6,7% més el 2024, fins als 512 milions
- Espanya vol ajornar la implantació del preu de la llum cada 15 minuts
- Les companyies d’aliments malgasten 6,5 quilos de productes per tona
- Unai Sordo: «¿Avançament electoral? No malgastem l’opció d’arribar a la plena ocupació»
- L’advocada general de la UE avala la multa de 4.300 milions a Google