Sáenz de Santamaría cita Junqueras dijous a la Moncloa
/
La vicepresidenta en funcions del Govern, Soraya Sáenz de Santamaría, i el vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, mantindran aquest dijous una reunió a la Moncloa. La cita es produeix a petició de la vicepresidenta i aprofitant que Junqueras participarà, al matí, en un esmorzar informatiu a la capital espanyola i, posteriorment, es reunirà amb periodistes de l'àmbit polític i econòmic. Cap dels dos governs va voler dimecres pronunciar-se sobre aquesta qüestió.
Es desconeix el motiu i l'abast de la reunió, però en l'última cita entre tots dos el contingut de la conversa, segons fonts pròximes als interlocutors, va ser exclusivament econòmic, mai polític. Per això es pot esperar que la reunió de dijous vagi pels mateixos camins.
Aquesta serà la segona reunió que mantenen tots dos, després de la celebrada al mes d'abril. En aquella ocasió van ser els presidents dels dos executius, Mariano Rajoy i Carles Puigdemont, els que van organitzar la reunió entre els seus 'números 2'.
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- Successos Santi Laiglesia, en presó preventiva per l’assassinat d’Helena Jubany
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- Cinc trucs secrets dels supermercats perquè gastis més diners, segons un dietista
- Protesta sense precedents Més de 300 subinspectors dels Mossos no aniran a la feina aquest dimecres
- Agricultura La Comissió enviarà veterinaris a Catalunya a supervisar les mesures contra la pesta porcina
- Transport públic Un senglar mort causa retards de més de mitja hora a la línia R4 de Rodalies a Barcelona
- Comunitat Valenciana El PP nomena Mazón portaveu d’una comissió de les Corts que no es reuneix amb un extra de 8.879 euros a l’any
