LA PLAGA DE LA CORRUPCIÓ
Els registres del 'cas Nóos' troben documents sobre com desviar fons d'Espanya a Belize
Un manuscrit que descriu com enviar diners al país centreamericà, entre les principals troballes

jgblanco32816410 gra020 palma de mallorca 16 02 2016 la infanta160216110747 /
La responsable de la Policia Nacional que va coordinar les investigacions i els registres del 'cas Nóos' ha subratllat que entre la documentació de què es van incautar els agents hi havia un manuscrit en què s'explicava com treure fons d'Espanya a Belize i tornar a introduir-los a Espanya, així com un paper dins la caixa forta que van trobar a la vivenda de Diego Torres en què posava 'diners B'.
Així ho ha posat de manifest la responsable durant la seva declaració com a testimoni en el judici que se celebra a Palma per aquesta causa, i en què de forma minuciosa ha narrat les sospites al voltant de l'activitat de l'Institut Nóos i com es van portar a terme les indagacions.
"Va ser una feina dura", ha explicat l'agent, que ha abundat que en el marc de l'operació van arribar a ser interrogats en només tres dies fins a vuitanta empleats que formaven part de l'entramat d'empreses de Nóos.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"