El balanç dels 100 dies de Puigdemont, en directe
El president presenta el seu pla de govern, un dia abans de la seva reunió amb Mariano Rajoy a la Moncloa
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ofereix aquest dimarts, a partir de les 12.30 hores, una roda de premsa després de la reunió del Consell Executiu en què farà un balanç dels 100 dies del seu Govern i exposarà el seu pla de govern.
En la seva primera compareixença al Palau des que va ser investit, Puigdemont farà èmfasi en les mesures socials, com el pla de xoc pactat amb la CUP i mesures contra la pobresa energètica.
Notícies relacionadesLa roda de premsa del president té lloc un dia abans de la reunió que mantindrà amb el cap de l'Executiu central en funcions, Mariano Rajoy, a la Moncloa.
La web d'EL PERIÓDICO ofereix en directe la compareixença de Puigdemont.
abertran33595618 roda premsa puigdemont foto ferran sendra160419130357
Govern Pobresa energètica Pla de xoc social Carles Puigdemont Rodalies Consell de Govern Ocupació CUP Pressupostos Generalitat de Catalunya Independència de Catalunya
- Acte d’experts a la UPF El catalanisme busca recuperar el rumb entre la ressaca del procés i l’auge del nacionalisme excloent
- Ple de la Cambra El Parlament demana retirar la presència dels Mossos de paisà a les escoles
- Successos Una nena de 10 anys està en estat crític després d'empassar-se per una teulada a Balsareny
- Verificat L’alumnat amb necessitats educatives a Catalunya s’ha triplicat en set anys
- CAS LEIRE DÍEZ L’UCO afirma que l’actuació de la trama de Leire Díez buscava «protegir el PSOE, el Govern i el seu president»
