Sánchez exigeix a Rajoy que expliqui el 'cas Soria' al Congrés
El líder del PSOE recorda que va demanar des del primer moment la renúncia del ja exministre

/
La renúncia del ministre d'Indústria en funcions, José Manuel Soria, per haver mentit sobre la seva responsabilitat en dues societats en paradisos fiscals s'ha conegut aquest divendres quan el líder socialista, Pedro Sánchez, era en una entrevista radiofònica. “És el que exigia. Però Mariano Rajoy ha de comparèixer per aclarir-ho”, ha dit a Onda Cero el secretari general del PSOE, que ha recordat que des que va esclatar l'escàndol, dilluns passat, el seu partit ha demanat que el dirigent canari sortís del Govern.
Però amb la renúncia del ja exministre no n'hi ha prou, segons Sánchez. “Rajoy ha de comparèixer al Congrés per explicar totes les qüestions del ‘cas Soria”, ha insistit, i ha reclamat al president en funcions que reti comptes davant el Parlament, cosa a què de moment es nega.
MISSATGE A PODEM
Els múltiples escàndols de corrupció que afecten el PP li han tornat a servir a Sánchez per mantenir la pressió sobre Pablo Iglesias, que la setmana passada va abocar a un fracàs gairebé segur l'aliança proposada pel secretari general del PSOE entre el seu partit, Podem i Ciutadans. “Iglesias mai ha volgut negociar amb el PSOE. Ha estat en tot moment en campanya”, ha dit Sánchez, per a qui el líder del partit morat serà “responsable que hi hagi unes segones eleccions i una segona oportunitat per a Mariano Rajoy”.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Comunitat Valenciana Mazón, a 24 hores d’amarrar un sou públic de 150.000 euros
- Augmenten les agressions Una agressió cada quatre dies contra el personal de seguretat de Rodalies: «M’han intentat apunyalar tres vegades»
- El truc infal·lible per treure les taques de suor del coixí
- Reactivada la recerca de dues persones que haurien caigut al riu Foix a Cubelles