CAMÍ DE LA INVESTIDURA
Rajoy crida a la unitat del PP per fer front al PSOE i Ciutadans
El president en funcions surt al pas de les veus del seu partit que li reclamen un pas enrere

/
Davant el laberint en què s'han convertit les negociacions per a la investidura, Mariano Rajoy ha sortit aquest diumenge a combatre les veus del seu partit que li reclamen un pas enrere. El president del Govern en funcions ha apel·lat a Pontevedra al PP per "mantenir la unitat i preservar la independència" per poder fer front al "sectarisme" del PSOE, però també als que demanen el seu cap, com el líder de Ciutadans, Albert Rivera, i algun baró o exbaró popular, com el murcià Alberto GarreAlberto Garre i el castellanolleonès Juan Vicente HerreraJuan Vicente Herrera.
"No podem oblidar el que som, som el primer partit d'Espanya, i les decisions de 800.000 afiliats, les pren l'organització més gran d'Espanya i no les prenen altres per nosaltres", ha afirmat en la clausura del congrés provincial del PP de Pontevedra, ciutat on tornava després d'haver sigut declarat persona no grata per l'ajuntament on va ser regidor en el passat. Rajoy ha insistit en la seva aposta per una coalició de govern entre el PP, el PSOE i Ciutadans com la fórmula que més garantiria l'estabilitat econòmica i que més certesa donaria als mercats. I ha reiterat que el seu partit "no propiciarà de cap manera que qui hagi perdut sigui president".
Rajoy ha compartit acte amb el president de la Xunta de Galícia, Alberto Núñez Feijóo, que no ha donat cap pista sobre si repetirà com a candidat autonòmic a les eleccions de la tardor. El baró gallec del PP desfulla aquests dies la margarida sobre el seu futur polític, que podria passar per fer el salt a la política estatal.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."