Rivera no descarta ara entrar en un govern del PSOE
"Estem tan a prop d'un acord com d'aixecar-nos de la taula", assegura el líder de Ciutadans
El president de Ciutadans, Albert Rivera, ha assegurat aquest dilluns que no descarta entrar en un executiu liderat per Pedro Sánchez si la seva força i el PSOE arriben a un pacte de govern per a tota la legislatura. Tot i que Rivera ha considerat que en l'actual moment de la negociació estan "tan a prop de l'acord" com d'aixecar-se "de la taula".
En declaracions a la cadena SER, el president de Ciutadans ha destacat que hi ha matèries importants en què els dos partits han aconseguit acostar posicions, tot i que encara persisteixen discrepàncies en qüestions igualment rellevants. Entre els temes en què difereixen el PSOE i C's hi ha, per exemple, l'alça de l'IRPF: "No estic disposat a no tocar les diputacions o les duplicitats i apujar l'impost de la renda de la gent".
Igualment, Rivera ha insistit en la necessitat que el PP recolzi amb la seva abstenció la investidura de Sánchez. Segons ell, el nombre d'escons dels populars al Congrés i el Senat fa necessària la seva incorporació a l'acord. "Sense el PP, no hi haurà reforma constitucional ni legislatura", ha advertit.
NEGATIVA A RECOLZAR UN GOVERN DE RAJOY
Notícies relacionadesRespecte a la possibilitat de recolzar un Govern liderat per Mariano Rajoi, Rivera l'ha rebutjat completament davant els nombrosos casos de corrupció que afecten els conservadors. "Un pot tenir un cas de corrupció, però no una banda organitzada, que és del que parla la Policia i la Guàrdia Civil", ha afegit.
#AlbertRiveraEnLaSER: "O limpias o eres incompatible con una regeneración en este país" https://t.co/sYDfHsM4Hg https://t.co/7VueL9B5h3
— Hoy por hoy (@HoyPorHoy) 22 de febrero de 2016
Rivera ha fet aquestes declaracions en l'inici d'una setmana decisiva per al debat d'investidura al qual se sotmetrà Sánchez el 2 de març i que avui s'inicia amb la reunió a quatre que mantindrà el candidat socialista amb els líders de Podem, Izquierda Unida i Compromís al Congrés.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Óscar Fernández Calle, candidat de Vox a Extremadura : "Guardiola va robar el canvi que volien la majoria d’extremenys"
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
