de la pel·lícula 'Braveheart'
La CUP respon a Manos Limpias amb una foto de culs a Twitter
La formació d'esquerres reacciona a la querella del sindicat ultradretà amb ironia 'a l'escocesa'
El secretari general de Manos Limpias, Miguel Bernard, a les portes de la Fiscalia aquest dijous amb la querella contra Mas a les mans.
L'anunci de la querella del sindicat ultradretà Manos Limpias contra la CUP ha suposat una ràpida resposta a les xarxes socials per part de la formació d'esquerres anticapitalista. La CUP ha penjat al seu compte de Twitter una foto de la pel·lícula 'Braveheart', l'heroi independentista escocès en què els culs dels combatents repten l'oponent. La irònica foto va acompanyada d'un text simple: "Hola, Manos Limpias".
El sindicat ultradretà Manos Limpias ha iniciat un procés penal davant la justícia perquè s'il·legalitzi la CUP, per considerar que la formació independentista és una organització "criminal", segons ha anunciat el seu secretari general, Miguel Bernad, que ha ampliat la querella contra Artur Mas.
El líder sindical --exerceix l'acusació popular en la causa oberta per la querella del 9N-- ha anat aquest dijous a les portes del Palau de Justícia de Barcelona. Entre crits de "Mans netes, feixistes espanyols" dels manifestants congregats a les portes del TSJC, Bernad ha assegurat que el seu sindicat ha promogut accions legals perquè es declari il·legal la CUP. Així mateix, el sindicat ha ampliat la querella que al seu dia va presentar contra Mas --i que es va sumar a la que al seu torn va interposar la Fiscalia-- perquè s'imputi al president català també un delicte de sedició.
Bernad ha denunciat que arran del procés independentista Catalunya està vivint una "fractura social" que està abocant la societat catalana a una "situació de cop d'Estat". "Això no és un procés polític sinó penal, dir que això és un procés polític em recorda el període etarra", ha mantingut.
Hola @ManosLimpias1 #notenimpor 😁 pic.twitter.com/PyoSO93X1a
— CUP Països Catalans (@cupnacional) 15 de octubre de 2015
- El monument franquista de la Batalla de l'Ebre compleix 60 anys a l'espera de la sentència judicial per a ser retirat: "No hi haurà un segon referèndum"
- Avís als joves menors de 30 anys: així pots estalviar fins a 400 euros en la declaració de la Renda
- 8M i salut mental L'autisme invisibe de les dones: la faiga de semblar normal
- Religió El Papa visitarà Montserrat el 10 de juny abans de la Sagrada Família
- Seguretat Eduard Sallent, excap dels Mossos, deixa el cos policial
