INCOMPLIMENT DE PROTOCOL
Barcelona va començar a fumigar els plàtans per frenar la plaga de xinxes sense avisar els veïns
El producte només afecta 15 minuts i no és tòxic ni provoca afectacions, encara que podria tenir efectes en persones amb sensibilitat química
El comitè d'empresa de Parcs i Jardins ha criticat aquest dijous que l'Ajuntament de Barcelona ha començat a fumigar els plàtans per frenar la plaga de xinxes sense avisar prèviament els veïns, cosa que incompleix el protocol que obliga a informar-los vuit dies abans de fer-ho.
Fonts municipals han explicat que es va començar a fumigar sense comunicar-ho perquè era una mesura d'urgència per poder eliminar la plaga, i que es va informar als veïns poc després de començar.
Les mateixes fonts han assegurat que el producte utilitzat només afecta 15 minuts i no és tòxic ni provoca afectacions (utilitza el mateix principi químic que els tractaments contra els polls, han dit), encara que podria tenir efectes en persones amb sensibilitat química.
- Famosos Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Preus rebaixats Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- Urbanisme BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Segons la Cambra ¿Com afectarà Catalunya la guerra comercial?: 1.000 milions d’euros en vendes, menys contractacions i vi i oli més barats
- Mercat laboral Espanya suma més de 230.000 ocupats a l’abril
- Sector bancari Economia obre l’enquesta sobre l’opa i dona fins al 16 de maig per votar
- Cuerpo diu que el Govern central no busca una resposta de "sí o no"
- Reunió anual del Cercle d’Economia António Costa: "El que necessitem és un rearmament col·lectiu, no 27"
- Feijóo, ¿al pitjor país del món?