Eleccions 24-M: la campanya en directe (19 de maig)
EL PERIÓDICO segueix dia a dia els actes dels partits, el més comentat a les xarxes i les frases de la jornada

Una de les esferes grogues que l’equip de Trias ha col·locat per Barcelona, aquesta, a la Diagonal. /
16.00. El conseller de Presidencia y portavoz del Govern, Francesc Homs, ha manifestado este martes respeto por las decisiones de diversos ayuntamientos de Catalunya de mantener las 'estelades', pese a la resolución de la Junta Electoral Central que obliga a retirar las banderas independentistas. "Las decisiones de los ayuntamientos siempre se tienen que respetar", ha asegurado Homs.
11.10. Diverses formacions de l'oposició a Sabadell han demanat la dimissió de l'alcaldable del PP a la ciutat, Esteban Gesa, a qui acusen d'agredir un membre de Plataforma Unitària Solució Fòrum-Afinsa. Els fets van passar aquest dilluns, en el marc d'un míting del partit a Barcelona, al qual va assistir el president del Govern central, Mariano Rajoy, quan tres persones van irrompre a l'acte, dos de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca i un altre de Fòrum-Afinsa, i van ser tretes a força de braços alhora que diversos dels assistents a l'acte els donaven cops.

10.50. Ciutadans (C's) s'ha topat en les últimes 24 hores amb dues pedres en el camí cap a les urnes. Per un costat, aquesta matinada ha anunciat que retira la candidatura a Barberà del Vallès després de saber que el seu número u va concórrer en els comicis del 2011 com a número tres de la llista de la xenòfoba Plataforma per Catalunya (PxC). Paral·lelament, aquest dilluns, el partit d'Albert Rivera també ha retirat la candidatura a Miranda de Ebro (Burgos), ja que diversos integrants van denunciar que no havien donat el seu consentiment exprés a figurar-hi.
Jaume Collboni Alfred Bosch Alberto Fernández Díaz Eleccions municipals Ada Colau Xavier Trias
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Al delta del Llobregat Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- Arranquen el 30 de juny Els ajuts del Govern a joves per pagar l'entrada d'un pis tindran un límit de 50.000 euros
- Fiasco Mundial
- Entre dimarts i dijous Catalunya activa per primera vegada aquest any el seu sistema d’avisos per calor extrema
- Ábalos va acudir a Aldama per arreglar un problema als baixos de casa seva
- L’avís Cerdán a Koldo: "Dic que et cuidis, mira de col·locar la família"
- Tempesta política Les 12 hores més frenètiques de Koldo
- Tempesta política Junts dona aire a Sánchez, però li exigeix «garanties» per continuar recolzant-lo
- ERC promet ser "exigent", però no demanarà eleccions