El CIS atorga a Colau una clara victòria davant Trias
La candidata de Barcelona en Comú aconseguiria 11 regidors davant els vuit de l'actual alcalde
Ciutadans es col·locaria en tercer lloc amb sis representants, davant els cinc del PSC i els quatre d'ERC

La candidata a l’alcaldia de Barcelona, Ada Colau, i l’alcalde Xavier Trias. /
La candidata a l'alcaldia de Barcelona Ada Colau guanyaria avui les eleccions, segons el baròmetre del Centre d'Investigacions Sociològiques donat a conèixer aquest dijous. El sondeig, portat a terme entre el 23 de març i el 19 d'abril, reflecteix que l'aspirant de la coalició Barcelona en Comú aconseguiria una clara victòria davant el seu adversari de CiU, Xavier Trias. Colau obtindria el 25,9% dels vots i 11 regidors, mentre que l'actual alcalde es quedaria a més de set punts de distància: aconseguiria el 18,5% dels sufragis i vuit regidors.
En tercer lloc se situa Ciutadans, amb un 13,8% de suports i sis representants al consistori. Darrere seu, el PSC (11,6% de vots i cinc regidors), ERC (quatre representants, amb un 10,1% de suports), el PP (9,1% de paperetes i quatre seients a l'ajuntament) i la CUP (7,1% de vots i tres regidors).
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Al delta del Llobregat Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- El conflicte del Pròxim Orient Trump decideix implicar-se en la guerra contra l’Iran oberta per Israel
- En la presumpta trama de corrupció Benet Salellas, exdiputat de la CUP i advocat de Cuixart en el judici del 'procés', defensarà Santos Cerdán
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Guerra a l'Orient Pròxim Trump: "Pot ser que ataqui l'Iran, pot ser que no. Ningú sap el que faré"
- SALUT MENTAL La psiquiatra Marián Rojas revela què s’amaga darrere del perfeccionisme: “És por disfressada de control”
- Crisi en el PSOE La Moncloa assumeix que es destaparan més àudios i es disposa a «conviure» amb això: «Val la pena aguantar»