REACCIONS AL DISCURS DE CAP D'ANY DE MAS
Unió avisa que la incertesa sobre les eleccions "no és bona per al país"
La formació de Duran Lleida insisteix que l'avançament dels comicis només ha de ser per convertir-les en referèndum

Montse Surroca, amb el secretari general d’Unió, Ramon Espadaler. /
La portaveu del comitè de govern d'Unió Democràtica de Catalunya (UDC), Montse Surroca, ha valorat positivament que ahir a la nit el president Artur Mas assumís que ben aviat haurà de prendre decisions "sobre la possibilitat d'avançar o no les eleccions per clarificar el futur del país". En aquest sentit, Surroca ha advertit que la incertesa "no és bona per al país i convé, per tant, desvelar tan aviat com sigui possible aquesta incògnita sobre si s'avancen o no les eleccions al Parlament".
El partit democristià, en tot cas, es reafirma en el fet que "l'avançament electoral només té sentit si serveix per resoldre la consulta". Així, la dirigent democristiana ha destacat que Unió comparteix amb Mas la posició que les eleccions únicament s'haurien d'avançar si és "per fer-les sinònimes d'un referèndum".
"Si no fos així, considerem que la millor opció és acabar la legislatura perquè el Govern de la Generalitat continuï treballant també en dues prioritats també molt importants: facilitar la consolidació de la recuperació econòmica que permeti la creació de llocs de treball i garantir l'Estat del benestar amb una atenció particular a combatre el creixement de la pobresa i protegir les persones més desafavorides".
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Transició ecològica Catalunya només disposa del 20% de l'energia verda necessària per a 2030
- Nous estudis revelen que estar solter pot evitar-te tenir demència
- Mamarazzis Tots els detalls que encara no s'han explicat de la festa de Lamine Yamal: 'casino ladys', 'mini-boys' i clàusules de fins a 2 milions
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El suport a la independència de Catalunya es recupera per primera vegada en any i mig
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: aquestes són les zones sense àrea verda