EL DESAFIAMENT PER L'ESTAT PROPI

El 'Sí-Sí' es posa en mans de l'empresa que va assessorar Obama

L'ANC i Òmnium fitxen Blue State Digital, que va promocionar el president dels EUA en les seves dues campanyes i també Hollande

Participants en la Via Catalana, l’11 de Setembre passat, durant la Diada.

Participants en la Via Catalana, l’11 de Setembre passat, durant la Diada. / MARTÍ FRADERA

1
Es llegeix en minuts
XABIER BARRENA / Barcelona

La Via Catalana del 2014 suposa el tret de sortida de la campanya de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural per a l'eventual consulta sobiranista. Amb aquest objectiu, les entitats sobiranistes s'han posat en mans de Blue State Digital, l'empresa de màrqueting polític que va assessorar el president nord-americà Barack Obama, en les seves dues campanyes, així com el president francès, François Hollande.

Per sufragar les despeses, Òmnium i l'ANC portaran a terme la campanya de recaptació de fons més gran vista a Catalunya. Així mateix, s'han marcat com a objectiu aconseguir 100.000 voluntaris.