DESPRÉS DE PRESTAR DECLARACIÓ POLICIAL
Jorge Verstrynge, en llibertat amb càrrecs
L'expolític d'Aliança Popular va ser detingut ahir, amb sis persones més, en una manifestació republicana a la Puerta del Sol
Jorge Verstrynge, ahir, durant la seva detenció per la policia a la Puerta del Sol a Madrid. /
La Policia ha posat en llibertat amb càrrecs els set detinguts aquest dijous en la manifestació que es va celebrar a la Puerta del Sol a favor de la Tercera República, entre els quals figurava l'expolític d'Aliança Popular Jorge Verstrynge.
En concret, agents de la Policia Nacional van detenir set persones per resistència i desobediència després d'intentar saltar-se el cordó policial establert als voltants de la Puerta del Sol.
Després de la seva detenció, els capturats van ser traslladats a la Brigada Provincial d'Informació. Després de prestar declaració policial, van quedar en llibertat a les 3 de la matinada d'aquest divendres.
No havia estat comunicada
Notícies relacionadesLa Coordinadora 25S havia convocat per a aquest dijous a les 20 hores una concentració a la Puerta del Sol a favor de la República, que no havia estat comunicada.
En aquests moments, hi havia un cordó policial a la Puerta del Sol i també hi havia policies als carrers adjacents, així com furgons de la Policia Nacional i Municipal.
- Religió El Papa visitarà Montserrat el 10 de juny abans de la Sagrada Família
- Seguretat Eduard Sallent, excap dels Mossos, deixa el cos policial
- Mobilitat Rodalies tancarà una via dels túnels del Garraf a partir del 16 de març
- Regina Vila, psicòloga i investigadora: "Psicològicament aquesta època pot ser dura per als joves"
- tribunals Un jutge investiga una mort per cremades a Bellvitge
