DESPRÉS DE PRESTAR DECLARACIÓ POLICIAL
Jorge Verstrynge, en llibertat amb càrrecs
L'expolític d'Aliança Popular va ser detingut ahir, amb sis persones més, en una manifestació republicana a la Puerta del Sol
Jorge Verstrynge, ahir, durant la seva detenció per la policia a la Puerta del Sol a Madrid. /
La Policia ha posat en llibertat amb càrrecs els set detinguts aquest dijous en la manifestació que es va celebrar a la Puerta del Sol a favor de la Tercera República, entre els quals figurava l'expolític d'Aliança Popular Jorge Verstrynge.
En concret, agents de la Policia Nacional van detenir set persones per resistència i desobediència després d'intentar saltar-se el cordó policial establert als voltants de la Puerta del Sol.
Després de la seva detenció, els capturats van ser traslladats a la Brigada Provincial d'Informació. Després de prestar declaració policial, van quedar en llibertat a les 3 de la matinada d'aquest divendres.
No havia estat comunicada
Notícies relacionadesLa Coordinadora 25S havia convocat per a aquest dijous a les 20 hores una concentració a la Puerta del Sol a favor de la República, que no havia estat comunicada.
En aquests moments, hi havia un cordó policial a la Puerta del Sol i també hi havia policies als carrers adjacents, així com furgons de la Policia Nacional i Municipal.
- Iria Domínguez, psiquiatra y presidenta de ACPSM: "La societat no ens permet parar, si pares et quedes al marge”
- Alcaraz: "Ferrero i jo continuem sent amics. Hi ha bona relació"
- Al-Attiyah fulmina el somni de Roma i sentencia el Dakar
- El Barça naufraga en una nit calamitosa sense atac ni defensa
- Vermut i plebiscit per a Florentino i per al vestidor
